خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی همایش کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری:

هزینه ویزای ورود هر گردشگر به کشور معادل قیمت یک بشکه نفت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۴۶

فعالان حوزه گردشگری می‌توانند با ارسال مقالات و مطالعات موردی تا تاریخ ۲۹ آذر از طریق سایتwww. ea. wenet. ir در این همایش مشارکت داشته باشند.

دبیر علمی همایش کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری با اشاره به جزئیات این همایش و تاکید بر اهمیت توجه به حوزه گردشگری گفت: هزینه ویزای ورود هر گردشگر به کشور معادل قیمت یک بشکه نفت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نقوی در نشست خبری همایش کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری، گفت: گردشگری سبب ایجاد اشتغال و رونق صنایع وابسته می‌شود؛ باید توجه داشت که هزینه ویزا برای ورود هر گردشگر به کشور حدود ۶۰ الی ۷۰دلار یعنی معادل یک بشکه نفت است. بنابراین توجه به این حوزه می‌تواند نقش موثری در اقتصاد کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری تعداد زنانی که به عنوان خدمات‌دهنده فعال هستند بیش از کارآفرینان است که اینگونه همایش‌ها با برقراری ارتباط میان فعالان این حوزه و سیاست‌گذاران، آموزش و نشان دادن تصویری مناسب از حوزه گردشگری در کشور می‌تواند به این افراد کمک کند و با جلب سرمایه‌گذار در این حوزه به کارآفرینی و کسب و کار زنان در گردشگری رونق بیشتری ببخشد.

نقوی با اشاره به محورهای این همایش گفت: شناسایی و معرفی فرصت‌های کسب و کار و رویکردهای نوین کارآفرینی در حوزه گردشگری، تشویق و ترغیب جوانان به ویژه دختران فارغ التحصیل دانشگاهی به این حوزه تبادل فرهنگی و تبیین نقش زنان در توسعه گردشگری از جمله محورهای این همایش است که فعالان حوزه گردشگری می‌توانند با ارسال مقالات و مطالعات موردی تا تاریخ ۲۹ آذر از طریق سایت «www. ea. wenet. ir» در این همایش مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به دستاوردهای همایش‌های انجمن زنان مدیر کارآفرین در سال‌های گذشته اظهار کرد: علاوه بر دستاوردهای علمی شاهد بودیم که در دوره‌های گذشته با حضور مسئولان سازمان میراثفرهنگی و صندوق مهر امام رضا در این همایش ارتباط مناسبی میان زنان کارآفرین و این دو نهاد برای دریافت تسهیلات برقرار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز