خبرگزاری کار ایران

کاشان، شهر پایلوت گردشگری الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۱۶۰

در راستای تحقق شهر الکترونیکی، گردشگری الکترونیکی کاشان عملیاتی خواهد شد.

در هشتمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی و دومین کنفرانس گردشگری الکترونیکی ایران، کاشان به عنوان پایلوت شهر الکترونیکی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان؛ مهران سرمدیان، سرپرست اداره کاشان با بیان مطلب فوق افزود: در همایش مذکور، تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان ویژه کاشان حضور داشته و به صورت خاص و ویژه جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری شهرستان کاشان و نیز شهر توریستی تاریخی نیاسر به عنوان کهن باغشهر نیاسر به شرکت کنندگان در همایش مذکور معرفی شد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان گفت: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان به عنوان یکی ازسخنرانان اصلی مراسم اختتاحیه به معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری منطقه فرهنگی کاشان پرداخت.

سرمدیان افزود: با پیگیری‌های معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان و با همکاری مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کاشان به عنوان پایلوت شهر الکترونیکی در همایش مذکور انتخاب شد.

وی گفت: در راستای تحقق شهر الکترونیکی، گردشگری الکترونیکی کاشان عملیاتی خواهد شد.

گفتنی است، ۴۵۰ نفر از دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه شهرستان کاشان نیز در این مراسم اختتامیه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز