خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری در گفت و گو با ایلنا:

لغو روادید ایران با ۱۲ کشور تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۰۴

ما دنبال لغو روایداد هستیم اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده‌ایم. کار در حال دنبال است و حتما در صورت به نتیجه رسیدن اعلام می‌شود.

معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر لغو رواید ایران با با ۱۲ کشور، گفت: ‌ این موضوع صحت ندارد و مطرح کردن آن به معنای انجام شدن آن نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر اطلاعات دو روز گذشته در نشست هم اندیشی فعالان صنعت گردشگری که با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های گردشگری در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد، اعلام کرد: دیدگاه و جهت گیری ما در وزارت اطلاعات از میان برداشتن مشکلات و موانع است در حال حاضر ویزای فرودگاهی در ۲ فرودگاه کشور صادر می‌شود که به زودی در ۲ فرودگاه دیگر این امکان در اختیار گردشگران ورودی قرار می‌گیرد.

وزیر اطلاعات در این نشست از لغو رواید با ۱۲ کشور خبر داد و افزود: وزارت اطلاعات بستر مناسبی را برای امکان لغو روادید با کشور‌ها ایجاد کرده است.
در همین راستا مصاحبه‌ای با صورت گرفت.

موحدی رحمانی معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی در واکنش به این سخنان ابتدا اظهار بی‌اطلاعی کرد و سپس در پاسخ به این اظهار نظر گفت: ما به دنبال لغو روایداد هستیم اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. کار در حال دنبال است و حتما در صورت به نتیجه رسیدن اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید این موضوع توسط معاون کنسولی وزارت امور خارجه عنوان شود، تاکید کرد: مطرح شدن این موضوع به معنای انجام شدن آن نیست و این مساله صحت ندارد.

موحدی رحمانی اعلام کرد: این موضوع درگیر یک کلاغ و چهل کلاغ شده به گونه‌ای گمان‌ها بر صورت گرفتن آن می‌رود حتی افراد به هم تبریک می‌گویند. اگر موضوعی باشد رسما اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز