خبرگزاری کار ایران

با حمایت معاونت گردشگری؛

ورود قطار حامل گردشگران اروپایی به ایران تسهیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۱۶

بیش از ۳۰۰ نفر از گردشگران اروپایی در دو قطار متوالی طی ماه های مهر و آذرماه سال جاری از مرز رازی استان آذربایجان شرقی وارد کشور می شوند و پس از بازدید از شهرهای زنجان، یزد، اصفهان و شیراز به تهران وارد و به وسیله هواپیما از کشور خارج می شوند.

ایلنا: تسهیل روند ورود قطار حامل گردشگران اروپایی طی ماه های آینده به ایران درنشست مشترک مدیر عامل شرکت راه آهن مجارستان و معاون گردشگری کشور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت راه آهن و رییس قطارهای بین المللی کشور مجارستان طی نشستی با مرتضی رحمانی موحد، چگونگی ورود قطار حامل گردشگران اروپایی به کشور را تشریح تا گروه مذکور بتوانند از حمایت ها و پشتیبانی لازم جهت تسهیل در تردد برخوردار شوند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته چهار گروه بیش از ۳۰۰ نفر از گردشگران اروپایی در دو قطار متوالی طی ماه های مهر و آذرماه سال جاری از مرز رازی استان آذربایجان شرقی وارد کشور می شوند و پس از بازدید از شهرهای زنجان، یزد، اصفهان و شیراز به تهران وارد و به وسیله هواپیما از کشور خارج می شوند. گروه دوم نیز با پرواز وارد و به وسیله قطار از شهرهای مشهد، کرمان، شیراز، اصفهان و زنجان دیدن می کنند.

مبدا حرکت گروه مذکور از طریق خطوط هوایی کشورهای مختلف اروپایی به مجارستان و سپس حرکت با قطار و عبور از کشورهای رومانی، ترکیه و سپس ورود به ایران در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که اقامت و صرف غذای گردشگران اروپایی گفته شده در واگن های قطار انجام می گیرد؛ لذا پیشنهاد فعالیت دو آشپز ایرانی و سرو غذاهای بومی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین طی پیشنهادی دیگر تصمیم بر آن شده است تا بتوان با بهره مندی از اصحاب رسانه کشور مجارستان در راستای انعکاس داشته های فرهنگی و تاریخی کشور بهره مند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز