خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران:

گردشگران پایتخت تهران‌کارت می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۲

استفاده رایگان از مترو، استفاده رایگان از خطوط اتوبوسرانی(بی‌آر‌تی) و بازدید از تمامی موزه‌های تهران با ۵۰ درصد تخفیف، بخشی از مزایایی است که دارندگان تهران‌کارت از آن بهره‌مند می‌شوند.

ایلنا: مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران گفت: تعدادی از گردشگران ورودی به تهران و افرادی که در تورهای تهران‌گردی شرکت می‌کنند تهران‌کارت می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، " رجبعلی خسروآبادی " گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با مسوولان شهرداری براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تهران‌کارت در ایام تعطیلات نوروز به تعدادی از مسافران ورودی به تهران ارائه می‌شود.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران ادامه داد: با توجه به حجم گسترده مسافران ورودی به پایتخت، امکان توزیع تهران‌کارت به تمام گردشگران وجود ندارد، افرادی که در برنامه‌های تورگردانی تهران شرکت می‌کنند و اولین مسافرانی که وارد این کلانشهر می‌شوند، اولویت ما برای ارائه این کارت هستند.

وی با اشاره به تسهیلاتی که دارندگان تهران‌کارت از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: استفاده رایگان از مترو، استفاده رایگان از خطوط اتوبوسرانی(بی‌آر‌تی) و بازدید از تمامی موزه‌های تهران با ۵۰ درصد تخفیف، بخشی از مزایایی است که دارندگان تهران‌کارت از آن بهره‌مند می‌شوند.

خسروآبادی یادآور شد: میراثفرهنگی استان تهران رایزنی برای ارائه تسهیلات و امکانات با تخفیف‌های ویژه از طریق تهران‌کارت را در دستور کار دارد، این کارت‌ها همزمان با آغاز تعطیلات نوروز در میان تعدادی از مسافرانی که در تهران اقامت می‌کنند توزیع می‌شود.

مدیرکل میراثفرهنگی استان تهران ارائه تهران‌کارت به مسافران ورودی پایتخت را در راستای توسعه گردشگری تهران و آشنایی با مراکز تاریخی و فرهنگی شهر دانست و گفت: تهران در نوروز ۹۳ از حالت گذرگاهی خارج شده و به مقصد مهمی برای اقامت گردشگران تبدیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز