خبرگزاری کار ایران

محوطه سازی و فضای سبز مصلی جزیره کیش به زودی آغاز می‌شود

کد خبر : ۱۴۶۲۵۹

ساخت مصلی جزیره کیش فاز بندی شده و در دستور کار است و مقرر است بخش هایی از مصلی که بیشترین کاربری را دارد در اولویت ساخت قرار گیرد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اولویت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای اهداف فرهنگی و اجتماعی، توجه به امور دینی است

به گزارش ایلنا، به منظور سرعت بخشیدن به روند ساخت و ساز مصلی، مساجد و حسینیه های کیش، علی اصغر مونسان به همراه حجت الاسلام و المسلمین علیدادی و برخی از معاونان و مدیران این سازمان، صبح یکشنبه ۲۷ بهمن از مراحل ساخت مساجد ثامن الائمه(ع)، مسجد امام حسین(ع)، مسجد امام رضا(ع)، مسجد حضرت زینب(س)، مسجد امام صادق(ع)، حسینیه قرآن و عترت، اباعبدا.. الحسین(ع) و مصلی جزیره کیش بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از مصلی، دستور محوطه سازی و ایجاد فضای سبز در این مکان را صادر کرد و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ساخت مصلی جزیره کیش فاز بندی شده و در دستور کار است و مقرر است بخش هایی از مصلی که بیشترین کاربری را دارد در اولویت ساخت قرار گیرد.

مهندس مونسان با بیان این که اولویت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای اهداف فرهنگی و اجتماعی، توجه به امور دینی است افزود: مساجد خوبی در گذشته در جزیره کیش ساخته شده و در حال ساخت است و خوشبختانه در برخی از مساجد در حال ساخت، فضاهای مختلفی برای امور خیریه همچون درمانگاه دیده شده است که علاوه بر خدمت رسانی، همواره ارتباط مردم را با مسجد حفظ می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی امام جمعه کیش نیز در جریان این بازدید در مصاحبه با خبرنگاران با بیان این که هزینه ساخت مصلی را سازمان منطقه آزاد کیش عهده دار است افزود: مساجد و حسینیه های کیش از محل کمک های مردمی در حال ساخت هستند و در این میان سهم سازمان منطقه آزاد کیش با اختصاص زمین و ساز و کارهایی که انجام می دهد فراتر از کمک های مردمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز