خبرگزاری کار ایران

نجفی صبح امروز عازم اسپانیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۱

نجفی در نخستین روز از سفر به اسپانیا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی که در سالن ۱۰۰ نفره نمایشگاه فیتور برگزار خواهد شد به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

ایلنا: رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز به منظور شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور عازم اسپانیا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، " محمد علی نجفی " صبح امروز به منظور شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور در جریان این سفر با نخست وزیر اسپانیا و دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی دیدار و به کوردوبا سفر خواهد کرد.

رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه(۲۲ ژانویه) پس از شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فیتور در سالن ویژه این نمایشگاه با وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا دیدار خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین به همراه هیأت ۳ نفره در مراسم ناهار رسمی سازمان جهانی جهانگردی(UNWTO) و ضیافت شام GALA شرکت می‌کند.

بر اساس این گزارش نجفی در نخستین روز از سفر به اسپانیا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی که در سالن ۱۰۰ نفره نمایشگاه فیتور برگزار خواهد شد به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

رئیس سازمان میراثفرهنگی روز دوم سفر خود را با سه دیدار مهم آغاز می‌کند، ملاقات با نخست وزیر اسپانیا، دیدار با مدیر میراثملی اسپانیا و گفتگو با طالب الریفاعی، دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی از مهم‌ترین برنامه‌های نجفی در سفر به اسپانیا است.

معاون رئیس جمهور در روز پایانی این سفر پس از حضور در ضیافت نهار وزیر امور خارجه اسپانیا از شهر کوردوبا(تولی دو) این کشور بازدید خواهد کرد.

نجفی، شنبه ۵ بهمن ماه اسپانیا را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

هیأت ایرانی حاضر در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا روز چهارشنبه در دو میزگرد با موضوع رقابت و پایداری و خلاقیت در گردشگری پایدار شرکت می‌کند.

تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران همچنین پس از حضور در مراسم افتتاحیه و برنامه اهدای جوایز سازمان جهانی جهانگردی(UNWTO) در ضیافت شام GALA شرکت می‌کنند.

اعضای هیأت ایرانی روز دوم در سمپوزیوم شبکه دانش(UNWTO) و مراسم افتتاحیه تکنیک و صادرات در فیتور - فرصت‌های بین‌المللی گردشگری شرکت خواهند کرد.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا که از ۲۲ تا ۲۶ ژانویه برابر با ۲ تا ۶ بهمن‌ در شهر مادرید برگزار می‌شود میزبان وزرا و مسئولان گردشگری بسیاری از کشورهای جهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز