خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی ابقا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۲

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، حمید جلالوندی را به سمت مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی این سازمان منصوب کرد.

ایلنا: با حکم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، حمید جلالوندی به سمت مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی این سازمان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، با حکم " معصومه ابتکار "، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، حمید جلالوندی به سمت مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی این سازمان منصوب شد که متن آن به شرح زیر است:

برنامه ریزی مناسب جهت بررسی و ارزیابی کلیه طرح‌های عمرانی، خدماتی، صنعتی، تولیدی و کشاورزی به منظور پیشگیری از تخریب محیط زیست، بررسی و اعلام نظر به موقع درخصوص کلیه طرح‌ها و پروژه‌های مشمول، بازنگری و به روز رسانی استاندارد‌ها و تدوین دستورالعمل‌های لازم با جلب همکاری متخصصین صاحب نظر، اصلاح و تکمیل و ارتقاء فرآیند‌های کنونی در مراحل ارزیابی و نظارت بر اجرای نتایج آن در تمام مراحل احداثو بهره‌برداری، همچنین جلب مشارکت آحاد مردم به ویژه جوامع محلی در ادامه مراحل از جمله وظایفی است که انتظار دارد به صورت ویژه نسبت به تحقق آن اهتمام ورزید.

امید است با تلاش، تعامل و بهره‌گیری از استعداد‌ها و توانمندی نیروهای لایق و کارآمد بتوانید در حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست کشور کوشا باشید.

بنابر این گزارش، وی سابقه۳۱ سال فعالیت در سازمان حفاظت محیط زیست را دارد و سال‌ها به‌عنوان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان‌های یزد، خراسان رضوی، ‌مرکزی فعالیت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز