خبرگزاری کار ایران

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران خبر داد:

آغاز فرآیند تدوین برنامه مدیریت یکپارچه شش تالاب کشور

کد خبر : ۱۳۳۳۵۴

طرح حفاظت از تالاب‌ها ایران در فاز توسعه دستاوردهای خود است / تهیه این برنامه‌های مدیریتی از اولویت های کاری طرح است.


ایلنا: مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران از آغاز فرآیند تدوین برنامه مدیریت یکپارچه شش تالاب زریوار، هامون، چغاخور، حله، آلاگل، آلماگل، آجی‌گل و میقان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ‌ محسن سلیمانی مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران با اشاره به این نکته که طرح حفاظت از تالاب‌ها ایران هم‌اکنون در فاز توسعه دستاوردهای خود است، ‌ تهیه این برنامه های مدیریتی را از اولویت های کاری طرح اعلام کرد و از همکاری نزدیک با ادارات کل استانی برای این منظور خبر داد.

این نشست با حضور کارشناسانی از ادارات کل استان‌های مرکزی، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کردستان برگزار شد و با موضوعات رهیافت‌های مشارکتی، تحلیل دست‌اندرکاران و نیز فرایند تدوین برنامه مدیریت یکپارچه تالاب آشنا شدند.

در این نشست ابتدا کارشناسان ادارات کل استانی از فراهم‌سازی پیش‌نیازهای شروع فرایند تدوین برنامه مدیریت تالاب منتخب استان خود شامل تحلیل دست‌اندرکاران، تکمیل و بروزرسانی مطالعات پایه و نیز انجام ارزیابی سریع وضعیت تالاب گزارشی ارائه دادند و سپس با کمک کارشناسان معین دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق و نیز طرح حفاظت از تالاب‌های ایران نسبت به برنامه‌ریزی و گام‌های آتی اقدام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز