خبرگزاری کار ایران

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت به ایلنا خبر داد:

سهمیه عمره دانشجویی بدون تغییر / ادامه ممنوعیت اعزام دانشجویان دختر به عمره

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۵۳

با وجود افزایش ۶۳ درصدی اعزام عمره گذار به حج امسال، سهمیه‌ها در این بخش بدون تغییر مانده و افزایشی نسبت به سال گذشته ندانسته است.

ایلنا: معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، گفت: ‌سهمیه عمره دانشجویی بدون تغییر باقی مانده است و ممنوعیت اعزام دانشجویان دختر به عمره ادامه دارد.

" ناصر خدرنژاد " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه بر اساس اعلام شورای عالی حج سهمیه دانشجویان اعزامی به حج عمره ۹۲-۹۳،۱۵ هزار سهمیه است، افزود: البته برای اساتید نیز سهمیه جداگانه از دانشجویان در نظر گرفته شده است بر این اساس ۲ هزار استاد می‌توانند به حج عمره اعزام شوند.

وی با بیان اینکه جداول سهمیه برای دانشجویان پسر، متأهل و اساتید و زوج‌های جوان بسته شده است، تصریح کرد: با وجود افزایش ۶۳ درصدی اعزام عمره گذار به حج امسال، سهمیه‌ها در این بخش بدون تغییر مانده و افزایشی نسبت به سال گذشته نداشته است.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه بر اساس قانون کشور عربستان زنان زیر ۴۵ سال تنها باید با محارم خود به حج اعزام شوند، تأکید کرد: این قانون همچنان پابرجاست و دانشجویان دختر یا زنان به تنهایی نمی‌توانند به سفر حج تمتع و عمره اعزام شوند.

خدر‌نژاد با بیان اینکه این قانون فقط برای ایرانی‌ها نیست، گفت: در اعزام دانشجویان دختر با مشکل مواجه هستیم و باید این افراد حتما ازدواج کنند تا بتواند به حج عمره اعزام شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز