خبرگزاری کار ایران

خودروی مدیرکل محیط زیست استان تهران در تست معاینه فنی رد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۲

دستگاه‌ها، نهاد‌ها، شرکت‌ها و صنایع در راستای طرح و اجرای پروژه‌های خود ناگزیر به رعایت کامل قوانین، مقررات، ضوابط و معیارهای زیست محیطی هستند.

ایلنا: در بازدید سرزده حیدرزاده از مرکز معاینه فنی شهر صالحیه، خودروی اداری وی در تست معاینه فنی رد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، " محمد هادی حیدرزاده "، عصر دیروز از مرکز معاینه فنی افق در شهر صالحیه بهارستان بطور سرزده بازدید کرد. در این بازدید خودروی سمند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران به لحاظ بررسی میزان آلایندگی و موارد فنی مورد تست معاینه فنی قرار گرفت و در این تست مردود شد.

حیدرزاده با اشاره به اینکه بازدید از مراکز معاینه فنی خودرو‌ها و رسیدگی به مسائل مربوطه در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران قرار دارد گفت: انجام تست معاینه فنی خودرو‌ها به لحاظ بررسی و کنترل میزان آلایندگی خروجی اگزوز خودرو‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: خودروی اداری اینجانب به جهت بررسی وضعیت کلی خودرو و با هدف ارزیابی نتایج خروجی اگزوز و بررسی وضعیت کالیبراسیون دستگاه این مرکز مورد تست معاینه فنی قرار گرفت. البته قابل ذکر است که این خودرو مربوط به تولیدات سال ۹۰ است.

وی ادامه داد: البته همه خودروهای دستگاههای اجرایی و نیز خودروهای پلاک دولتی در موعد مقرر باید مورد تست معاینه فنی قرار گیرند و مدیران اجرایی باید به این موضوع دقت ویژه‌ای معطوف کنند.

این گزارش می‌افزاید: محمدهادی حیدرزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران دیروز بمنظور بررسی وضعیت محیط زیست شهرستان بهارستان و دیدار با فرماندار، امام جمعه و خانواده شهید اعتمادیان به این شهرستان سفر کرد. در این سفر یک روزه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از شرکت لبنی پاژن و شرکت بازیافت فلزات سنگین نیز دیدن کرد.

این گزارش ادامه داد: ملاقات با ناجی فرماندار بهارستان از دیگر برنامه‌های حیدرزاده در این سفر بود. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در این دیدار بر لزوم افزایش سقف اعتبارات مربوط به محیط زیست شهرستان و تخصیص ردیف بودجه مستقل تأکید کرد.

حیدرزاده با اشاره به الزام دستگاه‌ها به رعایت ضوابط و معیارهای زیست محیطی در طرح پروژه‌ها گفت: دستگاه‌ها، نهاد‌ها، شرکت‌ها و صنایع در راستای طرح و اجرای پروژه‌های خود ناگزیر به رعایت کامل قوانین، مقررات، ضوابط و معیارهای زیست محیطی هستند.

وی تشکیل کارگروه‌های تخصصی محیط زیست در سطح شهرستان‌های استان را بسیار مهم و اساسی ارزیابی کرد.

دیدار با امام جمعه بخش مرکزی گلستان این شهرستان و دیدار با خانواده شهید اعتمادیان از دیگر برنامه‌های حیدرزاده در این سفر بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین از پارک صنعت و محیط زیست در جنوب غرب استان دیدن کرد.

در این بازدید حیدرزاده با اشاره به اینکه پارک صنعت ومحیط زیست شهرستان بهارستان یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌های این پارک در جنوب غرب استان است گفت: این قبیل پارک‌ها با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز شهری و کاهش آلودگی هوا و همچنین جلوگیری از تبدیل اراضی بایر به مکان تخلیه نخاله باید در سطح شهرستانهای استان ایجاد گردد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران دیداری هم با مدیران و هیأت امنای شهرکهای صنعتی غیردولتی زواره - قلعه می‌ر - بهاریه – ده حسن و کاظم آباد داشت و به مشکلات مربوط به این صنایع رسیدگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز