خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان تهران خبر داد؛

تشکیل شورای اطلاع‌رسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۰

بی‌تردید رسالت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق و اثربخشی به شهروندان با رعایت کامل اخلاق و اصول حرفه‌ای به‌منظور ایجاد زمینه‌های لازم برای اعتلای فرهنگ عمومی جامعه در حوزه محیط زیست امری بسیار خطیر و اساسی است.

ایلنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با هدف ارتقای فرهنگ عمومی و هدفمندی بخش اطلاع‌رسانی زیست‌محیطی، برای نخستین بار شورای اطلاع‌رسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تهران تشکیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان تهران، " محمد هادی حیدرزاده "، افزود: در این راستا تشکیل شورای اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و برگزاری جلسات مربوطه از اولویت‌های مهم و اساسی این اداره کل به شمار می‌آید.

مدیرکل محیط زیست استان تهران افزود: بی‌تردید رسالت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق و اثربخشی به شهروندان با رعایت کامل اخلاق و اصول حرفه‌ای به‌منظور ایجاد زمینه‌های لازم برای اعتلای فرهنگ عمومی جامعه در حوزه محیط زیست امری بسیار خطیر و اساسی است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه در تشکیل این شورا سعی شده است که از افراد فعال و علاقه‌مند در حوزه محیط زیست استفاده شود افزود: هدف از تشکیل این شورا، ‌سیاستگذاری، ‌برنامه‌ریزی و هدایت در زمینه تولید و پالایش و مبادله اطلاعات و اخبار زیست‌محیطی و نیز ایجاد بستر لازم برای تسهیل، ساماندهی و گسترش این دسته اطلاعات است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: تدوین تعاریف، ‌مقررات و آیین‌نامه‌ها و معیارهای اطلاع‌رسانی مورد نیاز و نیز ایجاد شبکه هماهنگی در راستای استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های تخصصی و تحلیلی در حوزه محیط زیست از دیگر اهداف تشکیل این شوراست.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: امید است این شورا با رعایت کامل موازین اخلاقی، ‌فنی، ‌فرهنگی و حرفه‌ای خبرنویسی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین این عرصه بتواند اخبار و اطلاعات حوزه محیط زیست استان تهران را به نحو مطلوب و تاثیرگذار به مخاطبین منتقل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز