خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پیشوا خبر داد؛

توقیف ۶ دستگاه کامیون حامل پسماندهای صنعتی آلاینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۶

مرکز دفن اصولی پسماندهای صنعتی نیز در حال حاضر در شهرستان پیشوا وجود ندارد و فقط یک مرکز دفن پسماندهای خانگی متعلق به شهرداری پیشوا فعال است.

ایلنا: رئیس اداره محیط زیست شهرستان پیشوا از کشف و توقیف ۶ دستگاه کامیون حامل پسماندهای صنعتی آلاینده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، محمد فریدی گفت: مأموران این اداره در پی دریافت گزارشات مردمی و پس از اخذ دستور مقام قضایی، در عملیاتی موفق به توقیف ۶ دستگاه کامیون حامل پسماندهای صنعتی آلاینده در روستای معین‌آباد شهرستان پیشوا و دستگیری عاملان آن شدند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پیشوا افزود: همچنین یک واحد تفکیک غیر مجاز و آلاینده پسماندهای صنعتی نیز در این عملیات شناسایی و پلمب شد.

وی تأکید کرد: متصدی این واحد غیر مجاز تفکیک پسماندهای صنعتی که اقدام به تخلیه پسماندهای باقی مانده در کنار راه‌ها و اراضی کشاورزی می‌کرد، در حال حاضر با دستور قضایی در بازداشت به سر می‌برد و ۶ دستگاه کامیون یاد شده حامل پسماندهای صنعتی نیز توقیف شده است.

لازم به توضیح است در شهرستان پیشوا واحدهای صنعتی که دارای تولید پسماندهای صنعتی و آلوده باشند تقریبا وجود ندارد و این گونه پسماند‌ها از تهران به پیشوا حمل می‌شوند و پس از تفکیک در حاشیه راه‌ها و اراضی کشاورزی تخلیه می‌شوند.

همچنین شهرستان پیشوا مرکز دفن اصولی پسماندهای صنعتی نیز در حال حاضر در شهرستان وجود ندارد و فقط یک مرکز دفن پسماندهای خانگی متعلق به شهرداری پیشوا فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز