خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد:

حضور حجاج ایرانی در عرفات از ۲۲ مهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۹۴

تا کنون بیش از ۳۹ هزار زائران ایرانی حج ۹۲ عازم سرزمین وحی شده‌اند و تا روز ۱۸ مهر ماه همه ۶۴ هزار زائر ایرانی حج ۹۲ عازم سرزمین وحی می‌شوند.

ایلنا: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حجاج ایرانی ۲۲ مهرماه جاری مصادف با هشتم ذی‌الحجه در صحرای عرفات حضور خواهند داشت.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، سعید اوحدی گفت: در حج امسال، ۹۵ هزار متر مربع از فضای صحرای عرفات به حجاج ایرانی اختصاص یافته است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: در حج امسال برای نخستین بار در ۳۰ سال گذشته، خیمه‌های حجاج ایرانی در عرفات و منا با ۲۴ هزار تخته فرش، مفروش می‌شود تا زائران ایرانی دیگر روی زیلو استراحت نکنند.

اوحدی به اختصاص یخچال فریزر ایستاده برای خیمه‌های حجاج ایرانی در ایام عرفات اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ۲۵۰ یخچال فریزر ایستاده بین خیمه‌های حجاج ایرانی در عرفات توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت امکان دسترسی حجاج ایرانی به پریز برق برای شارژ گوشی تلفن‌های همراه و استقرار کولر در خیمه‌های منا را از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای زائران ایرانی حج ۹۲ در ایام عرفات و منا عنوان کرد.

اوحدی درباره تلاش‌های سازمان حج و زیارت برای نهایی کردن بخشی از قراردادهای مسکن حج و عمره آتی قبل از ایام تشریق حج امسال گفت: کارگروه مسکن در حال رایزنی و انجام مذاکرات لازم با طرف سعودی است و امیدواریم تا قبل از آغاز ایام تشریق حدود ۹۰ درصد از قراردادهای مسکن حج و عمره سال آینده نهایی شود.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: تا کنون بیش از ۳۹ هزار زائران ایرانی حج ۹۲ عازم سرزمین وحی شده‌اند و تا روز ۱۸ مهر ماه همه ۶۴ هزار زائر ایرانی حج ۹۲ عازم سرزمین وحی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز