خبرگزاری کار ایران

مدینه منوره فردا بیشترین زائر ایرانی را خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۸

روزانه ۶ تا ۷ پرواز از ایران، زائران حج تمتع ۹۲ را به مدینه منوره منتقل می‌کنند و روند اعزام زائران مدینه قبل به شهر پیغمبر تا چهارشنبه ۱۰ مهر ماه ادامه دارد.

ایلنا: اول مهرماه ۱۷ کاروان به سوی مدینه منوره پرواز خواهند کرد و به این ترتیب فردا مدینه منوره با بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ زائر، بیشترین زائر ایرانی را در خود جای خواهد داد.

به گزارش ایلنا، فردا اول مهر ماه ۱۷ کاروان به سوی مدینه منوره پرواز خواهند کرد. کاروان ۱۹۰۶۸ از مشهد به مدیریت حسین اسلامی بنیاد، کاروان ۴۰۰۰۷ از بجنورد به مدیریت حبیب یزدان پناه، کاروان ۴۰۰۰۸ از اسفراین به مدیریت حجت اله رشید مقدم، کاروان ۴۱۰۲۰ از کرج به مدیریت محمدرضا ابراهیمی، کاروان ۱۹۰۷۵ از مشهد به مدیریت سیدجواد اسدیان به سوی مدینه منوره پرواز خواهند کرد.

همچنین، کاروان ۱۹۰۸۶ از مشهد به مدیریت جلال ابدی، کاروان ۱۹۰۴۲ از تربت حیدریه به مدیریت علیرضا منتظری مقدم، کاروان ۱۹۰۵۸ از مشهد به مدیریت محسن انصاری محسنی، کاروان ۲۹۰۰۷ از بروجرد به مدیریت محسن داوری مقدم، کاروان ۲۶۰۰۹ از کرمان به مدیریت علی خالقی، کاروان ۲۶۰۰۵ کرمان از سیرجان به مدیریت محمد موقری‌پور فدا در شهر پیامبر خدا(ص) خواهند بود.

کاروان ۲۶۲۱۸ از رفسنجان به مدیریت محمد ریاحی، کاروان ۱۹۴۵۸ از مشهد به مدیریت محمد حسن علیین، کاروان ۱۹۰۴۷ از قوچان به مدیریت محمد باقر دادفر، کاروان ۲۶۱۳۰ از سیرجان به مدیریت علی عظیم‌نژاد، کاروان ۴۰۰۰۵ از بجنورد به مدیریت سید علی هاشمی و کاروان ۱۷۲۷۳ از تهران به مدیریت عیوض پناه علی نیا فردا دوشنبه به جمع زائران ایرانی در مدینه خواهند پیوست.

ستاد مدینه سازمان حج و زیارت اعلام کرد: روزانه ۶ تا ۷ پرواز از ایران، زائران حج تمتع ۹۲ را به مدینه منوره منتقل می‌کنند و روند اعزام زائران مدینه قبل به شهر پیغمبر تا چهارشنبه ۱۰ مهر ماه ادامه دارد.

نصرالله فره‌مند افزود: فردا مدینه منوره با بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ زائر، بیشترین زائر ایرانی را در خود جای خواهد داد.

آخرین کاروان زائران مدینه قبل در روز چهارشنبه ۱۷ مهر برای انجام اعمال عمره تمتع، مدینه را ترک کرده و عازم مکه می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز