خبرگزاری کار ایران

پژمانفر در تذکر شفاهی:

نباید شرایط روزه گرفتن برای افراد در جامعه را سخت کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۹۵

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: هم اکنون نقض برجام صورت گرفته است و باید طبق ماده ۳ و ۳۶ این توافقنامه اقدام شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نصرالله پژمانفر در صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر ی شفاهی، گفت: هم اکنون نقض برجام صورت گرفته است و باید طبق ماده ۳ و ۳۶ این توافقنامه اقدام شود.

وی تصریح کرد: نباید دوباره از چاله به چاه بیفتیم یا به عبارتی با اروپایی‌ها ادامه دهیم؛ البته این مهم خلاف قانون نیز تلقی می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: باید شرایط روزه گرفتن برای افراد در جامعه را سخت نکنیم؛ امروزه آموزش و پرورش طبق بخشنامه اعلام کرده امتحانات تا نیمه خرداد ادامه خواهد داشت و دانش آموزان باید تا پایان روز تحصیلی در مدرسه حضور داشته باشند که البته مدارس امکانات سرمایشی مناسبی ندارد.

پژمانفر در این زمینه افزود: بنابراین تعداد زیادی از فرزندان این کشور برای روزه گرفتن دچار مشکل می‌شوند لذا وزیر آموزش و پرورش باید در این خصوص اقدام عاجلی انجام دهد.

این نماینده مردم در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طبق نامه نگاری تعداد زیادی از نانواهای سراسر کشور درخواست شده ساعات کاری آنها از ۲ ساعت پیش از اذان مغرب تا اذان صبح تغییر کند تا این افراد نیز بتوانند راحت‌تر روزه بگیرند.

علی مطهری که برای ساعاتی اداره جلسه مجلس را به عهده داشت در واکنش به تذکر پژمانفر گفت: باید تسهیلات برای اقشار تحت فشار و کودکان پیش‌بینی شود تا بتوانند به راحتی روزه خود را بگیرند از این رو با وزیر آموزش و پرورش صحبت شده و وی نیز آن را پذیرفته است؛ بنابراین باید دستورالعمل مذکور پیگیری شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس تصریح کرد: طرح مربوط به نانواها نیز اقدام خوبی است که باید پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز