خبرگزاری کار ایران

با رأی نمایندگان مجلس تصویب شد:

مشارکت دولت در تامین دانش فنی مورد نیاز صنعت گاز و پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۹۱

پیرو مصوبه نمایندگان مشارکت در تامین دانش فنی موردنیاز صنعت گاز و پتروشیمی کشور به میزان لازم در سال ۱۳۹۴ با رعایت سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به گونه‌ای که حداقل یک واحد تولیدی توجیه‌پذیر در موارد فوق‌الذکر در کشور استقرار یابد، تحقق یافت.

نمایندگان مردم در خانه ملت به دولت اجازه دادند تا در تامین دانش فنی مورد نیاز صنعت گاز و پتروشیمی مشارکت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، ‌نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز(سه‌شنبه ۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۴ کل کشور، با الحاق بند الف به تبصره ۲ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

محمدرضا خان‌محمدی خرمی پیشنهادی مبنی بر الحاق بند الف به تبصره ۲ این ماده واحده ارائه کرد که براساس آن نمایندگان با ۱۲۲ رأی موافق، ۲۶ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۸ نماینده حاضر در مجلس با آن موافقت کردند.

در این پیشنهاد آمده است در بند(الف) تبصره ۲ بعد از عبارت هزینه عملیات صادرات با احتساب حمل و بیمه متن زیر اضافه شود:

«مشارکت در تامین دانش فنی متانل به بنزین(MTG)، متانل به پروپیلن(MTPP)، گاز به مایع(GTL)، اسمز معکوس(RO) و غشاهای نانویی موردنیاز صنعت گاز و پتروشیمی کشور به میزان لازم در سال ۱۳۹۴ با رعایت سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به گونه‌ای که حداقل یک واحد تولیدی توجیه‌پذیر در موارد فوق‌الذکر در کشور استقرار یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز