خبرگزاری کار ایران

توسط هیات رییسه مجلس قرائت شد؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۷۷

قاضی پور، محجوب، خان محمدی نمایندگان ارومیه، تهران و ابهر به وزیر صنعت در خصوص دفاع از حق انتفاع معادن کشور تذکر دادند.

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، ضرغام صادقی در نشست علنی امروز(۷ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر حمید رسایی، جواد کریمی‌قدوسی، علی‌اکبر ناصری، محمد سلیمانی، سید مسعود میرکاظمی، مرتضی آقاتهرانی نمایندگان تهران، مشهد، بابل، تهران و ۷۰ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توضیح علت برخورد تبعیض‌آمیز با رسانه‌ها.

تذکر ایران‌پور نماینده مبارکه به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص لزوم توجه بیشتر به جامعه کارگری شاغل در شرکت سیمان سپاهان و تذکر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم در نظر گرفتن حق بدی آب و هوا برای معلمان شهرستان مبارکه.

تذکر زمانیان نماینده شهر کرد به وزیر صنعت در خصوص ‌لزوم رسیدگی به مشکلات صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال بختیاری، و تذکر به وزیر راه در خصوص حل مطالبات مردم درباره حمل و نقل هوایی.

تذکر بزرگواری نماینده کهکیلویه به وزیر راه در خصوص لزوم حل تعطیلی جاده پاتاوه دهدشت توسط قرارگاه خاتم به علت عدم پرداخت مطالبات.

تذکر منوچهری نماینده پاوه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم احتساب امتیاز خدمت در مناطق جنگ زده برای شهرستان پاوه، تذکر به وزیر نیرو در خصوص لزوم اجرای طرح ساخت سد جوانرود با توجه به بحران کم آبی و تذکر به وزیر جهاد در خصوص جلوگیری از واگذاری بی رویه زمین‌های جهاد کشاورزی به افراد سودجو.

تذکر شفیعی نماینده ممسنی به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم توجه به منابع آبی کشور در جهت مقابله با خشکسالی.

تذکر قاضی پور نماینده ارومیه و حسینیان، سلیمی، حسینی، سلیمی نمین به وزیر فرهنگ در خصوص جلوگیری از پرداخت کارت هدیه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

تذکر رسایی نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص توضیح سفر وزیر امور خارجه به کشور فرانسه با توجه به توهین مجله شارلی ابدو به پیامبر اسلام(ص).

تذکر مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ‌ضرورت توجه به پخش موسیقی و فیلم از ناوگان حمل و نقل بالاخص اتوبوس‌های بین شهری.

تذکر حسن پور نماینده سیرجان به وزیر راه در خصوص رسیدگی به وضعیت طرح مسکن مهر شهرستان سیرجان و تذکر به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی به روستاهای شهرستان بردسیر.

تذکر به احمدی و حسینی نمایندگان کنگاور و سرپل ذهاب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات ذرت کاران و چغندرکاران استان کرمانشاه، تذکر به رئیس جمهور در خصوص تعیین تکلیف وضعیت استخدامی ایثارگران و فرزندان شهدای کرمانشاه و تذکر به وزیر ارتباطات در خصوص توضیح علت افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت و همراه.

تذکر برومند نماینده پارس آباد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم تغییر مدیریت جهاد عشایری استان اردبیل.

تذکر کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت عدم اختصاص امکانات و تبعیض در آن برای ایثارگران.

تذکر فیروزی، سبحانی‌نیا، بزرگواری، منظری توکلی، بیگلریان، لاهوتی، ‌ عباس پور نمایندگان نطنز، نیشابور و کهکیلویه، بافت، لاهیجان و بوئین زهرا به وزیر صنعت در خصوص ساماندهی وضعیت نابسامان بازار فولاد و جلوگیری از واردات بی رویه فولا د بی‌کیفیت.

تذکر زمانیان نماینده شهر کرد به وزیر راه در خصوص رسیدگی به وضعیت جاده‌های روستایی شهرکرد.

تذکرحیدری طیب، مقتدایی، ایرانپور نمایندگان کرمانشاه، اصفهان و مبارکه به وزیر صنعت در خصوص ضرورت رسیدگی و نظارت بر عملکرد سایپا دیزل.

تذکر قاضی پور، محجوب، خان محمدی نمایندگان ارومیه، تهران و ابهر به وزیر صنعت در خصوص دفاع از حق انتفاع معادن کشور و تذکر به وزیر کشور در خصوص توجه جدی به شهادت زنجیره معلمان مدارس استان سیستان و بلوچستان.

تذکر سلیمی، عبدی، سقایی، عارفی، نظری مهر، قاضی‌پور، محجوب، توکلی، رجایی، کائیدی، بخشایش، صلاحی، کیایی نژاد، نقوی حسینی، خجسته، به وزیر نیرو در خصوص لزوم اعمال حق آبه استان مرکزی از سدهای گلپایگان.

تذکر منوچهری نماینده پاوه به رئیس جمهور در خصوص علت عدم تاسیس ثبت اسناد در شهرستان پاوه و روانسر.

تذکر سعیدی نماینده تبریز به وزیر بهداشت در خصوص عدم توجه به حق و حقوق پرستاران در برنامه نظام سلامت.

تذکر تامینی نماینده رشت به وزیر بهداشت در خصوص لزوم توجه به تذکرات نمایندگان.

تذکر رضایی، رستمیان، موسوی نژاد، امیر آبادی، حسینی، زارع زاده، خضری، آصفری، علی مردانی، سودانی، حسینی، بشیری، حسن پور، میرگلوبیات، سلیمی، عزیزی، عبدی، نمایندگان خمین، شاهزند، ‌ دشتستان، ‌ قم، زابل، ‌ قزوین، اراک، ‌ اهواز، سیرجان، ساوه و پاکدشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم پشتیبانی از دامداران و پرداخت یارانه شیر.

تذکر دامادی نماینده ساری به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم لایروبی و بتون ریزی کانال‌های بین مزارع و تذکر به وزیر راه در خصوص توضیح علت ناتمام ماندن طرح های هادی روستاها و تکمیل جاده های مواصلاتی روستایی.

تذکر احمد امیرآبادی نماینده قم به وزیر تعاون در خصوص حل مشکلات حقوق کارگران معدن منگنز به قم.

تذکر تامینی نماینده رشت به وزیر بهداشت در خصوص عدم توجه به پرداخت مطالبات شرکت‌ها.

تذکر اسفنانی نماینده فریدن به رئیس جمهور در خصوص علت بی توجهی در بخش حمل و نقل هوایی و مسافرت ها.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز