خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین:

سیاست ایران حمایت از فلسطین در برابر زورگویی‌های رژیم صهیونیستی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۵۱

تاسفانه خوش خدمتی برخی کشورهای منطقه در توطئه اخیر کاهش قیمت نفت نهایت همراهی با سیاست‌های سلطه‌جویانه و ضداسلامی قدرت‌های جهانی است اما بحول و قوه الهی ملت ایران با قدرت و سرافرازی از این مشکل نیز عبور خواهد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی سیاست جمهوری اسلامی ایران را ایستادن در کنار مردم فلسطین و حمایت از آنها در برابر زورگویی‌ها و شرارت‌های رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی عصر امروز(دوشنبه) در دیدار «احمد جبرئیل» دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین با تقدیر از مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست و تاکید بر اهمیت آرمان آزادی سرزمین‌های اشغالی فلسطین برای جهان اسلام گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران ایستادن در کنار مردم فلسطین و حمایت از آنها در برابر زورگویی‌ها و شرارت‌های رژیم اشغالگر قدس است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این امر تاکید دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور تنی چند از اعضای حزب الله لبنان افزود: این اقدام مذبوحانه و جنایتکارانه همکاری و همدستی تروریست‌های تکفیری و رژیم نژادپرست صهیونیستی را در سوریه نشان داد.

وی تصریح کرد: محور مقاومت باید با اتحاد و انسجام بیشتر نیروهای فلسطینی، سوریه و لبنانی تقویت گردد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کارشکنی برخی کشورهای منطقه و کمک به غرب گفت: متاسفانه خوش خدمتی برخی کشورهای منطقه در توطئه اخیر کاهش قیمت نفت نهایت همراهی با سیاست‌های سلطه‌جویانه و ضداسلامی قدرت‌های جهانی است اما بحول و قوه الهی ملت ایران با قدرت و سرافرازی از این مشکل نیز عبور خواهد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت آرمان آزادی سرزمین‌های اشغالی فلسطین برای جهان اسلام گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران ایستادن در کنار مردم فلسطین و حمایت از آنها در برابر زورگویی‌ها و شرارت‌های رژیم اشغالگر قدس است.

«احمد جبرئیل» دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین نیز در ادامه این دیدار با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران بخاطر حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف گفت: ملت ستمدیده فلسطین هیچگاه کمک های ایران را فراموش نخواهد کرد و همواره قدردان شما می باشد.

وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: وقایع سوریه و عراق تلاش و توطئه استکبار علیه محور مقاومت است که می بایست خنثی گردد.

احمد جبرئیل با تاکید بر حمایت و پشتیبانی دولت سوریه به ویژه بشار اسد از گروه های مبارز فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر قدس گفت: اگر محور مقاومت در منطقه تضعیف شود دیگر فلسطینی نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز