خبرگزاری کار ایران

میرمحمدی به ایلنا خبر داد:

ادامه بررسی طرح ساماندهی احزاب پس از لوایح رفع موانع تولید و بودجه در مجلس

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۳۹

پیش از این ۱۲ ماده از طرح ساماندهی احزاب در صحن علنی تصویب شده و ۱۲ ماده از آم باقی مانده؛ برگزاری جلسات نیز ادامه دارد تا در اولین فرصت در کمیسیون بررسی شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار از ادامه بررسی طرح ساماندهی احزاب پس از لایحه رفع موانع تولید و بررسی نهایی بودجه سال آینده خبر داد.

سیدمحمدحسین میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در خصوص طرح ساماندهی احزاب در مجلس شورای اسلامی به این طرح گفت: مقداری از این طرح به علت اینکه دستورکار فوری پیش آمد، معوق ماند که بعد از آن اصلاح قانون احزاب دنبال خواهد شد.

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزابادامهداد: ایراداتی که به این طرح گرفته شده است هنوز به شورای نگهبان ارجاع داده نشده است. تعدادی از موادش بین راه معوق ماند زیرا چند دستور مثل رفع موانع تولید با استفاده از بند ۱۰۵ آیین نامه خارج از نوبت به صحن مجلس آمد.

وی درباره درخواست وزارت کشور برای مسکوت نگه داشتن این طرح در مجلس اظهار داشت: چنین خبری و اینکه شورای نگهبان درخواست مسکوت نگه داشتن این طرح را داده است به هیچ عنوان درست نیست چون نمی‌شود و در صحن بود بنابراین زمانی که در صحن باشد باز باید برای چنین موضوعی هم مجلس رای بدهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد از لایحه رفع موانع تولید و همچنین بررسی نهایی بودجه، اصلاح قانون احزاب دنبال خواهد شد.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: پیش از این ۱۲ ماده از طرح ساماندهی احزاب در صحن علنی تصویب شده و ۱۲ ماده از آم باقی مانده؛ برگزاری جلسات نیز ادامه دارد تا در اولین فرصت در کمیسیون بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز