خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رییسه مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بررسی لایحه بودجه به صورت دو شیفت٬ فعلا یک پیشنهاد است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۱۸

به علت اینکه لایحه خروج از بودجه جزء از اولویت‌های دولت است و می‌خواهد هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد٬ بعد از آغاز مجلس٬ درمورد برگزاری صحن علنی٬ در نوبت صبح و عصر رای‌گیری خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به علت اینکه لایحه خروج از بودجه جزء اولویت‌های دولت است و دولت می‌خواهد هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد٬ بعد از آغاز مجلس٬ درمورد برگزاری صحن علنی٬ در نوبت صبح و عصر رای‌گیری خواهد شد.

ضرغام صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ در مورد برگزاری جلسات مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات دوهفته‌ای به صورت دو شیفت٬ گفت: این موضوع فعلا در حد یک پیشنهاد محسوب می‌شود که اگر نمایندگان رای دهند و هیات رییسه هم تصویب کند٬ به صورت دو نوبت برگزار خواهد شد.

نماینده شیراز افزود: به علت اینکه لایحه خروج از بودجه جزء اولویت‌های دولت است و دولت می‌خواهد هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد٬ بعد از آغاز مجلس٬ درمورد برگزاری صحن علنی٬ در نوبت صبح و عصر رای‌گیری خواهد شد.

ضرغام صادقی خاطرنشان کرد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس٬ اگر ۶ جلسه پارلمان به بررسی یک طرح یا لایحه اختصاص داده شود، بعد از آن به صورت مرتب نشست علنی برای بررسی آن موضوع تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز