خبرگزاری کار ایران

جهانگیرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

مذاکرات به بن بست نخورده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۰۶

فکر می‌کنم مذاکرات این دوره نتایج بیشتری را نسبت به مذاکرات قبلی داشته باشد زیرا اساس طرفین به تداوم مذاکرات تا دستیابی به نتایج است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به مذاکرات کاملا خوشبین هستم گفت: فکر می‌کنم مذاکرات این دوره نتایج بیشتری را نسبت به مذاکرات قبلی داشته باشد زیرا اساس طرفین به تداوم مذاکرات تا دستیابی به نتایج است.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا و در پاسخ به این سوال که آیا شما هم معتقد هستید مذاکرات به بن بست خورده است؟ بیان کرد: به هیچ عنوان موافق این نیستم که مذاکرات به بن بست خورده است. به مذاکرات این دوره کاملا خوشبین هستم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ارزیابی‌تان از صحبت چندی پیش آیت‌الله هاشمی که گفتند تندروها فضای همکاری را قبل از مذاکرات آلوده کرده‌اند، چیست ادامه داد: مذاکرات روند خودش را طی خواهد کرد و امکان وصول به نتیجه هم بیشتر متصور است اگرچه آقای کامرون به مذاکرات هم آسیب می‌زند اما روند رسیدن به تفاهم را تسریع می‌بخشد و احتمال اینکه در مذاکرات آتی نتایج مطلوب‌تری حاصل شود بالاتر است.

عضو کمیسیون امنیت مجلس افزود: به مذاکرات خوشبینم و فکر می‌کنم نتایج آن بیشتر از دوره های قبل باشد زیرا اساسا طرفین به تداوم و به نتیجه رسیدن مذاکرات نیازمندند و این فقط نیاز ایران نیست بلکه نیاز طرفین فضای صلح جهانی است. اینکه مجموعه مذاکرات و چارچوب تفاهم ها و سطح تفاهمات در چه حد و سطحی باشد و اینکه چقدر سطح مطالبات طرفین برآورده شود خیلی قابل پیش بینی نیست.

نماینده ارومیه خاطرنشان کرد: اینکه در همین دو سه هفته آینده مذاکرات بتواند نتایج مطلوب‌تری را نسبت به گذشته داشته باشد بیشتر متصور است و این فضا کاملا احساس می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز