خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش در گفت و گو با ایلنا:

استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون مطرح نشده است / جمع آوری امضا در پشت صحنه

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۷۷

اگر هیات رییسه تشخیص بدهد که باید در کمیسیون رایزنی شود و یا گفت‌وگوی مقدماتی صورت بگیرد آن موقع ما وارد می‌شویم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از مطرح نشدن استیضاح وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون خبر داد و گفت: امضاهای این استیضاح پشت صحنه جمع آوری شده است.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی آنچنان اطلاعی از وضعیت این استیضاح ندارد.

وی ادامه داد: از آنجایی‌که امضاهای این استیضاح اصولا پشت پرده گرفته شده و یا در صحن مجلس جمع آوری شده خبری ندارم که تعداد این امضاها چقدر است و هیات رییسه باید وارد بررسی این استیضاح شود. اگر هیات رییسه تشخیص بدهد که باید در کمیسیون رایزنی شود و یا گفت‌وگوی مقدماتی صورت بگیرد آن موقع ما وارد می‌شویم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هنوز صحبتی در مورد این استیضاح در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح نشده است خاطر نشان کرد: تنها اطلاع دارم که برای این استیضاح امضا جمع آوری شده است اما هنوز خودم هم توفیق امضای این استیضاح را پیدا نکرده‌ام. با این وجود بحثاستیضاح آقای فانی در کمیسیون مطرح نشده است و از میان استیضاح کنندگان هم فردی درخواست حضور وزیر در کمیسیون را نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز