خبرگزاری کار ایران

قاضی پور در تذکر شفاهی:

۹۰ درصد معلمان حق التدریسی و مربیان پیش دبستانی لیسانس یا فوق لیسانس هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۲۵

شأن آموزگاران و همه نیروهای در حال خدمت در نظام محترم است و عسکری آزاد هدف توهین در آن اظهارات نداشته است.

نماینده مرم ارومیه در مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به عسکری آزاد گفت: ۹۰ درصد معلمان حق التدریسی و مربیان پیش دبستانی لیسانس یا فوق لیسانس هستند.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود به مسئولان اجرایی با اشاره به اظهارات روز گذشته عسکری آزاد معاون نوبخت در مورد معلمان حق التدریسی خطاب به ابوترابی فرد رئیس جلسه گفت: دیروز عسکری آزاد معاون نوبخت به قشر تحصیلکرده پیش دبستانی توهین کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کافر همه را به کیش خود پندارد افزود: عسکری آزاد با پارتی بازی معاون نوبخت شده است و حق ندارد به تحصیلکرده ها توهین کرده و آنها را بی سواد خطاب کند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد این مربیان لیسانس و فوق لیسانس هستند افزود: من به عنوان نماینده ملت در خانه ملت از طرف تمامی نمایندگان از این قشر زحمت کش جامعه عذرخواهی می کنم.

قاضی پور با بیان اینکه معلمان حق التدریسی و مربیان پیش دبستانی مازاد نیستند ادامه داد: نباید اطلاعات کذب به مجلس داد.

وی با اشاره به اصل قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه دریاچه ارومیه را خشک کردید گفت: ۶ سال است در مجلس شورای اسلامی روزی نیست که احیای دریاچه ارومیه را پیگیری نکنیم و در این زمینه هر چه در توان داشتیم انجام دادیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اصل ۴۳ قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور و وزیر صنعت با تأکید بر افزایش تولیدات کشاورزی و دامی و صنعتی و تولید ملی گفت: جلو ورود خودروهای خارجی را بگیرید. این خودروها را کدام آقا زاده و رانت خوارها وارد کشور می کنند و به صنعت کشور توهین می کنند.

وی با اعتراض به افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: اگر توان کاهش قیمت تولید داخلی را داریم می توانیم با صنعت خارجی رقابت کنیم.

قاضی پور خطاب به ابوترابی فرد گفت: دولت از ملت به خاطر اظهارات عسکری آزاد عذرخواهی کند.

ابوترابی فرد خطاب به قاضی پور با بیان اینکه قطعا عسکری آزاد قصد اهانت و بی احترامی به دولتمردان و یا کارکنان و آموزگاران آموزشیاران را نداشته است ادامه داد: شأن آموزگاران و همه نیروهای در حال خدمت در نظام محترم است و عسکری آزاد هدف توهین در آن اظهارات نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز