خبرگزاری کار ایران

مصری در نطق میان دستور:

درب مجلس را ببندیم و برای اقتصاد مقاومتی چاره بیاندیشیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۴۶

از نمایندگان می‌خواهم یک ماه روزه سمینار و بازدید و همایش بگیرند و برای اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد داد که هیات رئیسه و نمایندگان مجلس درب مجلس را ببندند و دوربین ها را جمع کنند و دور هم بنشینند و برای اقتصاد مقاومتی چاره ای بیاندیشند

به گزارش ایلنا، عبدالرضا مصری در نشست علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود خطاب به نمایندگان مجلس با طرح این سوال که مهمترین مسئله کشور چیست گفت: از سال ۸۶ تا به امروز پیام رهبری در ابتدای سال با موضوع اقتصاد بوده است و سال قبل بر اقتصاد مقاومتی به منظور برون رفت از بیماری های اقتصاد تاکید کردند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید خالق حماسه اقتصادی در کشور باشیم نمایندگان را خطاب قرار داد و گفت: در این باره چه کردیم؟ با حرف نمی‌شود. زیاد حرف می‌زنیم و کم عمل می‌کنیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه آیا زمان گذر از شعار به عمل فرا نرسیده است گفت: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از وضعیت فعلی و رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی است و اقتصاد مقاومتی به معنای مدیریت مصرف، جلوگیری از خام فروشی، حمایت از تولید و اعتماد به مردم است.

وی با بیان اینکه آنچه داریم ز بیگانه تمنا نکنیم همان معنای اقتصاد مقاومتی گفت: از هیات رئیسه و نمایندگان مجلس می‌خواهم که درب مجلس را ببندند و دوربین‌ها را جمع کنند و دور هم بنشینند و برای اقتصاد مقاومتی چاره‌ای بیاندیشند.

مصری با تاکید بر اینکه نسخه غربی‌ها، نسخه خوبی برای شکوفایی اقتصادی نیست گفت: از نمایندگان می‌خواهم یک ماه روزه سمینار و بازدید و همایش بگیرند و برای اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز