خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده امین آبادی در گفتگو با ایلنا:

استیضاح وزیر علوم رای نمی‌آورد / استیضاح، سیاسی و جناحی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۶۶

گزارش‌ها و حمایت‌های مردمی و دانشگاهی که در این چند روز از وزیر علوم و عملکرد آن شکل گرفته مشخص می‌کند که مطالبه اصلی مردم استیضاح وزیر نیست.

عضو فراکسیون ولایت تاکید کرد: در مجلس شرایط و فضای بسیار مثبتی نسبت به وزیر علوم شکل گرفته است و استیضاح آقای فرجی دانا رای نمی‌آورد.

غلامعلی جعفرزاده امین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص شرایط مجلس نسبت به مسئله استیضاح وزیر علوم گفت: اوضاع و شرایط نسبت به استیضاح وزیر علوم بسیار خوب و مساعد است و با رویکرد رسانه‌ای و خبری و پاسخ‌های ارسالی ایشان نسبت به ابهامات، فضای روشنی به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه پشت پرده استیضاح وزیر علوم مشخص شده است، یادآور شد: این استیضاح، سیاسی و جناحی است و احتمال اینکه فردا نتیجه استیضاح وزیر علوم مثبت باشد، بسیار کم است.

جعفرزاده امین‌آبادی تصریح کرد: گزارش‌ها و حمایت‌های مردمی و دانشگاهی که در این چند روز از وزیر علوم و عملکرد آن شکل گرفته مشخص می‌کند که مطالبه اصلی مردم استیضاح وزیر نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر وزیر و مسئولی تخلفی را آشکار کند، باید از آن عمل تقدیر شود، اظهار داشت: عده از‌ نمایندگان مجلس که تخلف آن‌ها مشخص شده است با طرح موضوع این استیضاح قصد فرافکنی دارند.

وی در پایان در باره نتیجه نهایی استیضاح خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری فضای مثبت در مجلس، احتمال ابقای وزیر بسیار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز