خبرگزاری کار ایران

حسین‌زاده در نطق میان دستور:

وزیر علوم سهامدار انقلاب است نه سهم‌خواه انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۲۱

رییس‌جمهور بدون هیچ ادعایی لیست ۵۷۵ نفره را بدون هیچ ادعایی در اختیار قوه قضاییه قرار داده است چرا که ایشان به درک درستی از شرایط منطقه و کشور دست یافته‌اند و سعی بر آن دارند در مشارکت سیاسی بالا از تمامی آحاد ملت استفاده کنند.

نماینده مردم نقده در مجلس گفت: تمامی رسانه‌های بشری رنگ خون به خود گرفته‌اند و با حرکات تند، خشن و غیرانسانی داعش ساده‌سازی عجیبی در مورد پذیرش سطح خشونت صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالکریم حسین زاده نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخورد رسانه‌های غربی با داعش، گفت: مرگ ۴۰ کودک به فجیع‌ترین شکل در یک لحظه، آوارگی بیش از ۳۰۰ هزار نفر کرد و تجدید خاطره آوارگی دوران صدام، کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان شیعه و زنده به گور کردن بیش از ۵۰۰ اسیر ایزدی و آوارگی شنگال و کرد در جهانی که خشونت آن را فرا گرفته و همه اینها نه تنها انسان را بلکه انسانیت، شرافت، ملیت به ناموس افراد را به مسلخ می‌برند و انسانیت را سر می‌برند و جهان تنها متحیرانه فیلم‌های داعشیان را نظاره می‌کند.

وی افزود: به راستی باید پرسید چه بر سر بشریت آمده که به این راحتی خط های قرمز خشونت را پشت سر می‌گذارند و به راستی در آینده قرار است چه نوع خشونتی را بشر تجربه کند و به راستی سطح و میزان خشونت چیست و تا کجا باید این شرایط ادامه پیدا کند تا جهان به صدا در آید و باید چه کسی در میان کشته‌شدگان سنی، شیعه، کرد و ایزدی و مسیحی باشد که دنیا عکس‌العمل نشان دهد و آنانی که مدعی آزادی و دموکراسی و حقوق بشر بودند تا چه وقت سکوت خواهند کرد و نظاره‌گر باقی خواهند ماند.

نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی گفت: من به سهم خودم از مجامع جهانی، سازمان ملل، شورای امنیت و کشورهای اسلامی درخواست دارم هر چه سریعتر نسبت به این فتنه قهرآمیز حساسیت نشان داده و در مقابل آن بایستند. امروز اوضاع عراق اسفبار است. سوریه در شرایط ناخوشایندی است و مصر بعد از سه رییس‌جمهور هنوز دارای شرایط غیرقابل پیش‌بینی است و همه و همه یکدیگر را می‌کشند و به جان هم افتادند و بی‌شک مشکل اصلی آنان نبود وحدت ملی و انسجام است.

وی تصریح کرد: رهبری سال را سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامید و از شما می‌پرسم آیا ایشان بر هیچ یک از واژگان تبصره‌ای گذاشتند و آیا عزم ملی منهای اقوام، مذاهب، زنان و نخبگان و سیاسیون است؟ شک نکنید که عزم ملی مدنظر رهبری شامل تمامی آحاد ملت ایران با هر مذهب و دیدگاه و گرایش چپ و راست و اصولگرا و اصلاح‌طلب است، نه تنها عده‌ای معدود که خود را متولی همه چیز می‌دانند و یا زمانی که فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با مفاسد داده شد به آن عمل کردیم و اگر عمل کردیم پس چرا امروز شاهد این حجم از مفاسد اقتصادی هستیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه امروز رییس‌جمهوری آمده است که لیست ۳۰۰ نفره مفاسد را در جیب خود نگذاشته است، خاطرنشان کرد: رییس‌جمهور بدون هیچ ادعایی لیست ۵۷۵ نفره را بدون هیچ ادعایی در اختیار قوه قضاییه قرار داده است چرا که ایشان به درک درستی از شرایط منطقه و کشور دست یافته‌اند و سعی بر آن دارند در مشارکت سیاسی بالا از تمامی آحاد ملت استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور و جهان شرایط شوخی‌برداری نیست اما این روزها شاید شاهد برخی افراد سیاسی و سایت‌های به ظاهر دردمند در خصوص جلوگیری از انتشار نام کسانی که به ناحق بورسیه و از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، ‌ هستیم و فردا روز شاید همین افراد بخواهند وزیر و وکیل شوند و یا اینکه معلم فرزندان مظلوم این سرزمین باشند و آیا نمی‌دانیم امیرالمومنین(ع) فرمود حتی اگر ذره‌ای از بیت‌المال در کابین زنان‌تان باشد از شما پس خواهم گرفت و آیا گذراندن تحصیلات تکمیلی با پول بیت‌المال از دینار آن روز کم‌ارزش‌تر است.

نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پخش شب‌نامه‌ها علیه رییس‌جمهور در صحن علنی، گفت: در دو روز اخیر در صحن علنی شاهد پخش شب نامه‌هایی هستیم و انتظار آن دارم فردا روز که روز استیضاح است حداقل از شبنامه‌ها، از بگم بگم‌ها، از پخش فیلم‌ها خبری نباشد و ما در راستای عقلانیت و منطق استیضاح را انجام دهیم و آیا انتشار شبنامه علیه رییس‌جمهور که نماینده ما در فضای بین‌المللی است تناسبی با ولایتمداری و امانتداری دارد؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: ایشان فردی است که در تمام دوره‌ها چه در جنگ، چه در انقلاب و چه در بعد از آن سهامدار انقلاب بودند اما سهم‌خواه انقلاب نبودند و بیایید حمایت کنید از ایشان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز