خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در اخطار قانون اساسی:

امروز تمامی قوم و نژادها و قوای سه‌گانه به وحدت و آشتی ملی نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۷۰

علیه رئیس جمهور شب‌نامه‌ای پخش شده بود، از رئیس مجلس می‌خواهم جلسه استیضاح وزیر علوم را به تاخیر بیاندازد تا وی بتواند در سفر چهارشنبه هیات دولت رئیس جمهور را همراهی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه به دلیل اشتباه لسانی آذری‌زبانان را نژاد برتر کشور قلمداد کرده بودم، معذرت می‌خواهم، ‌ تصریح کرد: آشتی ملی و وحدت اقوام و قوای سه‌گانه نیاز امروز کشور است.

به گزارش ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد سپهسالار آزادگان مرحوم ابوترابی‌فرد در اخطار قانون اساسی، گفت: براساس اصل ۱۹ قانون اساسی و ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مردم ایران از هر قوم و قبیله‌ای از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ، نژاد، زبان و مانند اینها سبب امتیاز برتر نخواهد شد، همانطور که بینش اسلامی بر این امر استوار است.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران؛ اشتباه لسانی بنده در نقد پوستر نسنجیده یک تئاتر در پایتخت که قوم آذری را زیر سوال برده بود، بپذیرید، به دلیل اینکه اشتباهاً بیان کرده بودم قوم آذربایجان نژاد برتر است.

وی افزود: امروز تمامی قوم و نژادها و قوای سه‌گانه به وحدت و آشتی ملی نیاز دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: علیه رئیس جمهور شب‌نامه‌ای پخش شده بود، از رئیس مجلس می‌خواهم جلسه استیضاح وزیر علوم را به تاخیر بیاندازد تا وی بتواند در سفر چهارشنبه هیات دولت رئیس جمهور را همراهی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز