خبرگزاری کار ایران

نعمتی در جمع خبرنگاران:

مرزهای ما از لحاظ امنیتی و دفاعی در شرایط خوبی به سر می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۴۳

رژیم صهیونیستی علی‌رغم تمام ادعاهای خود بیشتر مردم بی‌سرپناه و کودکان و زنان و افراد سالخورده را مورد هجمه قرار داده و این در حالی است که تعداد شهدایی که جزو حماس و گروه‌های دفاعی هستند اندک بوده و کمترین آسیب مربوط به این گروه بوده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعی که در کنفرانس‌ها به ویژه کنفرانس مصر مطرح است حاکی از این است که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند اعلام پیروزی کنند و همین که از چنین کاری خودداری می‌کنند نشانه پیروزی نیروهای مقاومت و مردم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: شمخانی گزارش خوبی در خصوص کشورهای منطقه ارائه کرد که از تلاش او و همکارانش تقدیر می‌کنیم.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گزارش دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص گروهک تروریستی داعش را یکی از موضوعات این جلسه عنوان کرد و افزود: در این گزارش در خصوص اینکه نفوذ گروه تروریستی داعش از کجا شروع شده و به کجا رسیده است توضیحاتی داده شد.

وی بحثفلسطین و غزه را موضوع دیگری عنوان کرد که در این جلسه مطرح شد و گفت: بنا بر این گزارش دفاع سی‌روزه از غزه ماحصل تلاش های شش و ۲۲ روزه‌ای بوده که در گذشته انجام شده و خسارات به رژیم صهیونیستی این بار بسیار سنگین بوده است.

نعمتی همچنین با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی در نادیده گرفتن پیروزی نیروهای مقاومت و مردم غزه تاکید کرد: پیروزی از آن مردم غزه بوده و رژیم صهیونیستی علی‌رغم تمام ادعاهای خود بیشتر مردم بی‌سرپناه و کودکان و زنان و افراد سالخورده را مورد هجمه قرار داده و این در حالی است که تعداد شهدایی که جزو حماس و گروه‌های دفاعی هستند اندک بوده و کمترین آسیب مربوط به این گروه بوده است.

وی ادامه داد: مساله‌ دیگری که مطرح شد این بود که موضوعی که در کنفرانس‌ها به ویژه کنفرانس مصر مطرح است حاکی از این است که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند اعلام پیروزی کنند و همین که از چنین کاری خودداری می‌کنند نشانه پیروزی نیروهای مقاومت و مردم فلسطین است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دبیر شورای عالی امنیت ملی به دعوت هیات رئیسه در این جلسه حضور پیدا کرد و موضوع گزارشات وی نیز به صورت ویژه در خصوص عراق و امنیت فلسطین بود.

وی در خصوص امنیت مرزهای کشورمان نیز تصریح کرد: ما از لحاظ امنیتی و دفاعی در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

نماینده مردم اسدآباد در خصوص اتفاقات افغانستان نیز با بیان اینکه توجه به مسائل افغانستان نیز دور از ذهن مسئولین نظام نیست ابراز امیدواری کرد که نتایج انتخابات افغانستان هر چه سریع‌تر اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز