خبرگزاری کار ایران

حسینی صدر در تذکر شفاهی:

عامل سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ سریعا اعلام شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۳۰

از وزیر راه می خواهیم خیلی سریع و جدی عوامل سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ را معرفی کند تا بلایی که بر سر وزیر قبل آمد و استیضاح و عزل شد بر سر این وزیر نیاید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از وزیر راه خواست تا عوامل سقوط هواپیما ایران ۱۴۰ را معرفی کند.

به گزارش ایلنا، مؤید حسینی صدر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به وزیر راه گفت: از وزیر راه می خواهیم خیلی سریع و جدی عوامل سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ را معرفی کند تا بلایی که بر سر وزیر قبل آمد و استیضاح و عزل شد بر سر این وزیر نیاید.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح افزایش نرخ باروری گفت: بدترین کاری که می‌شود با یک پدیده انجام داد خفیف کردن آن است.

وی با تأکید بر اینکه با این طرح یک نفر هم به جمعیت کشور اضافه نمی شود گفت: اگر اراده‌ای برای افزایش جمعیت کشور است بهتر است که مشوق های خوب قراردهند و بگویند خانواده های با فرزند بیشتر در اولویت اشتغال هستند و یا آنها را در واگذاری زمین در اولویت قرار دهند نه اینکه افراد صاحب منصب فرزندان خود را سریعا در مشاغل مختلف قرار دهند.

حسین صدر با بیان اینکه این طرح خیری برای افزایش جمعیت ندارد به ماده ۲ این طرح اشاره کرد و گفت: در روز خبرنگار هرگونه تبلیغ برای پیشگیری از بارداری مجرمانه خوانده شده است این در حالی است که در اصل ۲۴ قانون اساسی تأکید شده است که نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر آنکه مخل مبانی اسلام و حقوق عمومی باشد.

نماینده مردم خوی تأکید کرد: امیدوارم مجلس نخواسته قانونی تصویب نکند که جلوی نقد و حرف زدن گرفته شود از این رو بهتر است طرح صحیح در این راستا تصویب شود و از بگیر و ببند بی نتیجه چیزی عاید نمی شود و به زور نمی توان جمعیت را افزایش داد مگر اینکه اجازه نقد داده شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان نسبت به تفرقه افکنی بین مسلمانان انتقاد کرد و گفت: تأسف آور است که یک ایرانی به قومیت دیگری توهین کند، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست برخورد قاطعی با این فرد و گروه خاطی انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز