خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل پست با جلالی

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۳۷

باید برنامه توسعه‌ای مدون و برنامه‌ریزی شده مبتنی بر دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای پست ایران در نظر گرفته شود، تا زمینه حرکت رو به جلوی پست در کشور هموار گردد

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به قدمت پست و جایگاه آن در بین مردم، گفت: رویکرد پست در هر عصر و دوره ای به گونه ای بوده است که با گذر زمان خود را با خواسته مشتریان تطابق داده است.

به گزارش ایلنا، حسین مهری مدیرعامل پست روز گذشته(یکشنبه) با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس با کاظم جلالی رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

کاظم جلالی در این نشست با اشاره به قدمت پست و جایگاه آن در بین مردم، گفت: رویکرد پست در هر عصر و دوره‌ای به گونه‌ای بوده است که با گذر زمان خود را با خواسته مشتریان تطابق داده است.

وی در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در راستای مکانیزاسیون و خدمات اینترنتی شرکت پست ایران، افزود: در شرایط کنونی و با گسترش زندگی جوامع به خصوص در فضاهای ارتباطی مجازی، پست نیز باید تلاش کند تا خود را مطابق با این پیشرفت‌ها هماهنگ کند و با خواسته مشتریان به سمت جلو گام بردارد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس تصریح کرد: پست ایران با بهره‌مندی از فناوری‌های نوین ارتباطات پستی می‌تواند افق روشنی را برای این عرصه کشور به تصویر بکشاند.

وی ادامه داد: باید برنامه توسعه‌ای مدون و برنامه‌ریزی شده مبتنی بر دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای پست ایران در نظر گرفته شود، تا زمینه حرکت رو به جلوی پست در کشور هموار گردد.

جلالی تاکید کرد: راهکارهای جدید پست در فضای مجازی می‌تواند مزایای بسیاری چون، کاهش هزینه‌های خانوار، کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست پایدار را به دنبال داشته باشد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در ادامه با اشاره به کارکردهای این مرکز در حوزه کارهای کارشناسی و پژوهشی بر لزوم ایجاد سازوکاری جهت آسیب‌شناسی و بهبود رویکرد پست تاکید کرد.

در پایان این نشست حسین مهری گزارشی از عمکرد خود در زمان تصدی این سمت در شرکت پست ایران را ارائه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز