خبرگزاری کار ایران

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در صحن علنی مجلس:

نیروی مقاومت وضعیت اقتصادی داخلی اسرائیل را تضعیف کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۸۸

امروز شاهد این هستیم که شش میلیون از صهیونیست‌ها در پناهگاه‌ها قرار گرفتند و اقتصاد آنها دچار رکود شده و فصل گردشگری در اسرائیل به هم ریخته و این بخش مورد هدف قرار گرفته است و تا این لحظه ممکن است زیان‌های اقتصادی اسرائیل به سه میلیارد یا ۵۰۰ میلیون دلار برسد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ظرفیت اقتصادی در جبهه داخلی اسرائیل بسیار شکننده و ضعیف است و تمام اینها در اثر مقاومت ساده و نیروهای با ایمانی است که تلاش نمودند این پایمردی و حماسه را جلوه‌گر سازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر ابوشریف صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و طی سخنانی اظهار داشت: بر اساس وعده‌ای که خداوند به مومنین داده روزی فراخواهد رسید که مومنین به پیروزی برسند و کسانی از پیروزی خداوند خوشحال خواهند شد و قطعا شما از میان همین کسانی هستید که از این پیروزی شادمان می‌شوید ولی با کمال تاسف کسانی بودند که به این پیروزی خداوند ضربه زدند.

وی ادامه داد: در مورد آمریکا و انگلیس و اینگونه کشورها سخن نمی‌گویم ولی در منطقه ما کسانی هستند که با کمال تاسف به این پیروزی ضربه زدند و این مسئله فلسطین در واقع یک محک حساس برای امت اسلامی است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه می‌توانیم وضعیت امت را از طریق توجه به وضعیتی که این امت در آن به سر می‌برد مورد بررسی قرار دهیم، تصریح کرد: در همین لحظه که من با شما سخن می‌گویم افراد زیادی هستند که علیه ما به توطئه‌چینی مشغولند و می‌خواهند که این توطئه در هم شکسته شود.

ابوشریف خاطرنشان کرد: من تذکر می‌دهم و یادآوری می‌کنم به جمهوری اسلامی ایران که هوشیار باشند در برابر این توطئه شوم قد علم کنند چرا که این توطئه در تلاش در هم شکستن مقاومت است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین همچنین تاکید کرد: هم‌اینک رژیم صهیونیستی پس از این همه فساد در زمین در وضعیت بدیهی خود جلوه‌گر گردیده است و شما استحضار دارید که در گذشته رژیم صهیونیستی به لبنان و رژیم شام رسید و عربده‌جویی زیادی کرد و هم‌اینک شاهد این هستیم که به روال واقعی خود بازگشته است.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ و همچنین در سال ۲۰۰۹ میلادی در لبنان شکست خورد و در سال ۲۰۰۵ در غزه عقب‌نشینی کرد و تلاش کرد دیوار حائل را برای حفاظت خود احداثنماید اما نتوانست در برابر مردم فلسطین ایستادگی کند.

ابوشریف ادامه داد: از آنجایی که صاحبان این پروژه پلید با شکست‌ها و فروپاشی‌های متعددی مواجه است تلاش نمودند که کشورهای همسایه از جمله سوریه، عراق و کشورهای دیگر را هم به هم بریزند و تلاش کردند که سرنوشت کشورهای اسلامی را این گونه به هم گره بزنند اما موفق نشدند.

وی با بیان اینکه نتانیاهو تلاش کرد شوکت رژیم صهیونیستی را از طریق نوار غزه احیا کند، تاکید کرد: ما امروز شاهد این هستیم که شش میلیون از صهیونیست‌ها در پناهگاه‌ها قرار گرفتند و اقتصاد آنها دچار رکود شده و فصل گردشگری در اسرائیل به هم ریخته و این بخش مورد هدف قرار گرفته است و تا این لحظه ممکن است زیان‌های اقتصادی اسرائیل به سه میلیارد یا ۵۰۰ میلیون دلار برسد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین همچنین تصریح کرد: ظرفیت اقتصادی در جبهه داخلی اسرائیل بسیار شکننده و ضعیف است و تمام اینها در اثر مقاومت ساده و نیروهای با ایمانی است که تلاش نمودند این پایمردی و حماسه را جلوه‌گر سازند.

ابوشریف با بیان اینکه پیروزی از آن خداوند است و نیروهای مقاومت هم بر خداوند سبحان توکل می‌کند، ابراز داشت: اما تمام اینها کافی نیست چراکه مقاومت نیاز به پشتیبانی برادران و خواهران خود و در راس آنها جمهوری اسلامی ایران دارد که از همان ابتدا حمایت خود را از فلسطینی‌ها اعلام کرده است.

وی یادآور شد: امام خمینی با پیام خود در مورد قدس شریف و تعیین روز جهانی قدس به جهانیان اعلام نمود که این مساله محوری بسیار قابل توجهی است و در راس تمام مسائل قرار دارد و بدون شک امسال روز جهانی قدس به گونه‌ دیگری جلوه‌گر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز