خبرگزاری کار ایران

صلاح زواوی در صحن علنی:

سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی همانند سکوت اهالی قبرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۶۱

رژیم صهیونیستی تنها رژیم مورد اعتماد نخواهد بود که با تمسخر کشورهای ما را نظاره می‌کند زیرا که این کشورها با درگیری‌های تحمیلی و برنامه‌ریزی شده گرفتارند و سلاح ها در آن را به جای هدف قراردادن دشمن صهیونیستی به سمت سینه‌های فرزندان خود نشانه گرفته‌اند.

سفیر فلسطین در ایران با بیان اینکه مقاومت قهرمانانه در غزه در برابر حملات هوایی رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کند گفت: سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی همانند سکوت اهالی قبرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صلاح‌الدین زواوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: بر سر سفره‌های افطار چقدر باید به یاد آوارگان، طردشدگان از شهرها و روستاها باید باشیم و همچنین به یاد معلولان و مادران فرزند از دست داده، بیوه زنان و یتیمان و بی‌سرپناهان که برادران‌مان که هزینه دسیسه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه دین و کشورهای‌مان پرداخت می‌کنند.

وی تصریح کرد: چقدر نیاز داریم که به یاد آنها باشیم، آنهم هنگامی که ملت شجاع فلسطین هر روز در معرض دستگیری نمایندگان، اسرا، مبارزان علاوه بر کشته شدن در کرانه باختری هستند. فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی در تظاهرات اعتراضی خود جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه برادران و عزیزان خود در کرانه باختری و نوار غزه در معرض دستگیری و تعقیت رژیم صهیونیستی می‌باشند ولی مقاومت قهرمانانه در غزه در برابر حملات هوایی رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی نموده و به آن پاسخ می‌دهد.

زواوی در ادامه این مطلب افزود: حملاتی که خانه‌های شهروندان بی‌پناه و صبور را با جنگنده‌های آمریکایی خود مورد تهاجم قرار داده و بی‌رحمانه کهنسالان و جوانان و کودکان را به قتل می‌رساند آنهم در برابر سکوتی است که مانند سکوت اهالی قبرستان است و سازمان‌هایی است که از قاتل در برابر مقتول دفاع می‌کنند و از مجرمان با جرم مشهودشان به جای محکوم کردنشان از آنان حمایت می‌کنند لیکن این مقاومت دلیرانه که به وحدت ملی مستحکم استناد می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ شهر و یا روستا و یا شهرکی از شهرک‌های دشمن در امان نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر صحنه ترس و وحشت در اثر مورد هدف قرار گرفتن توسط هواپیماها، موشک‌ها و عملیات کیفی شامل حال تمام شهرک‌نشینان اشغالگر است که به نسل من امید می‌دهد که دوران پایان عمر رژیم صهیونیستی از هم‌اکنون آغاز گردیده است. شک ندارم که فرزندان صبح آزادی و پیروزی را خواهند دید و تردیدی نیست که نبرد غزه مرحله آغازینی است در راه پیروزی بزرگ یک جا و شکست دادن این طرح استعماری خواهد بود.

زواوی ادامه داد: این اعزام‌شدگان تبهکار را به خواست خداوند که از میان صهیونیست‌ها می‌باشند به پایگاه‌های اصلی‌شان دفن خواهیم کرد راهی برای وحدت رزمندگان فلسطین جز عرصه‌های جهاد نیست که از طریق آن نیز موضع عربی و اسلامی که برای وحدت فلسطین متحد می‌شود. جهاد برای این قضیه وظیفه شرعی، ملی، قومی و انسانی می‌باشد. باید گفت که نقش مقام معظم رهبری نقش محوری بوده و قرآن از زمان بعثت پیامبر اکرم(ص) بشارت داده شده است. پایبندی ما به شما از آن نقش محوری از آزادسازی فلسطین انشاءالله نشئت خواهد گرفت.

وی گفت: رژیم صهیونیستی تنها رژیم مورد اعتماد نخواهد بود که با تمسخر کشورهای ما را نظاره می‌کند زیرا که این کشورها با درگیری‌های تحمیلی و برنامه‌ریزی شده گرفتارند و سلاح ها در آن را به جای هدف قراردادن دشمن صهیونیستی به سمت سینه‌های فرزندان خود نشانه گرفته‌اند. فتنه‌‌ای است که نه قاتل در آن می‌داند که چرا دست به قتل زده و نه مقتول می داند که چرا کشته شده است. امید بسیار داریم که همه بدانند مشکل ما با رژیم صهیونیستی از قدرت و شوکت این رژیم ناشی نشده است بلکه از سرکشی آن کسانی است که این رژیم را در فلسطین به وجود آورده‌اند و همچنین از آن و باطل آن در برابر حقوق ملت مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

زواوی افزود: ما نیاز مبرم داریم که برادران مسلمان ما تلاش نمایند که روند تاریخ این امت را تسریع کنند و نابودی این غده سرطانی کاشته شده در فلسطین را رقم بزنند. از این‌رو بر همگی این ماه تحجر مبارک باشد و از خداوند می‌خواهم که این غم را از امت اسلامی برطرف سازد و همگی به دور قرآن کریم جمع شویم و در کنار سنت پیامبر قرار بگیریم امید ما این است که آن گونه که خداوند خواسته است بهترین امتی باشیم که برای جهانیان پدید آورده است.

سفیر فلسطین در ایران در پایان از لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آقایان بروجردی و شیخ‌الاسلام به دلیل حمایت از انتفاضه بر علیه رژیم صهیونیستی تشکر کرد و خطاب به علی لاریجانی گفت: خواهشمندم بهترین تبریکات و آرزوی سلامتی وطول عمر برای رهبر معظم ایران وفرزندان این کشور را درسراسر شهرهای این کشور ابلاغ فرمایید.

در پایان نمایندگان با شعار مرگ بر اسرائیل بیانات سفیر فلسطین در ایران تشکر کردند، همچنین رئیس مجلس نیز از سفیر فلسطین به دلیل توضیحات کامل و جامع در خصوص شرایط فلسطین و غزه تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز