خبرگزاری کار ایران

از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۷۶

لاله افتخاری نماینده مردم تهران به وزیر نفت در مورد علت عدم تعیین تکلیف دعوت شدگان به محاسبه استخدامی وزارت نفت تذکر داد. / محمدابراهیم محبی و علی جلیلیان نمایندگان سنقر و اسلام‌آباد غرب به وزیر کشور در مورد لزوم برخورد با یکی از مدیران استانداری کرمانشاه به دلیل حمایت صریح از سران فتنه ۸۸ تذکر دادند.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش ایلنا، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیأت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

حمیدرضا پشنگ‌ نماینده مردم میرجاوه، خاش و نصرت‌آباد در تذکری به وزیر نیرو خواستار تسریع در حل مشکلات آبرسانی شد.

نادر قاضی‌پور، جواد جهانگیرزاده، حسین سبحانی‌نیا و محمد علیپور نمایندگان ارومیه، نیشابور و ماکو در تذکری به وزیر نفت خواستار تسریع در استخدام قبول‌شدگان آزمون وزارت نفت شدند و به وزیر کشور ابلاغ و اجرای آزمون استخدامی قبول‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۲ را متذکر شدند.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت به وزیر صنعت جلوگیری از افزایش قیمت خودرو را متذکر شد.

حسن تأمینی لیچایی نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توضیح علت عدم توجه به وضعیت نابسامان اشتغال کشور شد.

کمال علیپور و حسینی نمایندگان قائمشهر به رئیس ‌جمهور در مورد علت صدور بخشنامه غیرقانونی راجع به ماده ۱۸۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تذکر دادند.

عباس فلاحی ‌باباجان نماینده مردم اهر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت دریافت مبالغ اضافی بابت شهریه مدارس دولتی و غیر دولتی پیش‌دبستانی شد.

محمدابراهیم محبی و علی جلیلیان نمایندگان سنقر و اسلام‌آباد غرب به وزیر کشور در مورد لزوم برخورد با یکی از مدیران استانداری کرمانشاه به دلیل حمایت صریح از سران فتنه ۸۸ تذکر دادند.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران به وزیر نفت در مورد علت عدم تعیین تکلیف دعوت شدگان به محاسبه استخدامی وزارت نفت تذکر داد.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان به رئیس ‌جمهور در مورد ممانعت از کنار زدن نیروهای مومن انقلاب از چرخه نظام مدیریتی کشور و همچنین اقدام هماهنگ دولت در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تذکر داد، همچنین در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار تأکید بر غنی‌سازی ۲۰ درصدی به عنوان نقطه عطف میثاق ملت ایران با شهدای هسته‌ای در مذاکرات با ۱ + ۵ شد و به وزیر کشور در مورد حل مشکل استخدام ۲۳۰ نفر از فرزندان شهدا و قریب ۵۰۰ نفر دیگر از متقاضیان استخدام که با وجود شرکت در آزمون سه سال قبل تاکنون تعیین تکلیف نشدند.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان به وزیر آموزش و پرورش در مورد تعیین تکلیف جذب نیروهای آموزش عشایر تذکر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز