خبرگزاری کار ایران

منظری توکلی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت جلوگیری از نقش منفی بانک‌ها در اقتصاد مقاومتی توسط وزیر اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۲۶

براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بانکها می‌توانند نقش مثبت و منفی در اقتصاد داشته باشند بنابراین از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌خواهم برای ایفای نقش مثبت بانکها و جلوگیری از کارکرد منفی بانکها در اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم به عمل آورد.

نماینده مردم بافت در مجلس گفت: از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌خواهم برای ایفای نقش مثبت بانکها و جلوگیری از کارکرد منفی بانکها در اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منظری توکلی نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بانکها می‌توانند نقش مثبت و منفی در اقتصاد داشته باشند بنابراین از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌خواهم برای ایفای نقش مثبت بانکها و جلوگیری از کارکرد منفی بانکها در اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم به عمل آورد.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از اقدامات هیات دولت، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نوبخت معاون نظارت راهبردی ریاست جمهوری و چیت چیان وزیر نیرو به دلیل جلوگیری از بحران آب شرب در منطقه بافت جلوگیری می‌کند.

منظری توکلی افزود: از وزیر نیرو می‌خواهم که به موضوع گازرسانی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه ام رسیدگی کند.

وی ادامه داد: از وزیر راه و شهرسازی درخواست دارم که نسبت به مطالعه و تکمیل راه آهن کرمان، بافت، سیرجان و دیگر خطوط راه آهنی حوزه انتخابیه ام توجه کند.

منظری توکلی گفت: از آخوندی وزیر راه درخواست می‌کنم که نسبت به تکمیل جاده های نیمه کاره در حوزه انتخابیه ام مانند جاده بافت - کرمان و همچنین رفع نقاط حادثه خیز جاده ای اقدام کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: از وزیر نیرو می‌خواهم نسبت به احداثسد زردشت بافت که در قانون بودجه مصوب شده اقدام کند تا مشکلات کمبود آب شرب در منطقه پیش نیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز