خبرگزاری کار ایران

درویش پور در گفت وگو با ایلنا:

استیضاح وزیر علوم سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۳۷

به نظر می‌رسد که برخی از نمایندگان از بررسی‌های صورت گرفته در خصوص بورسیه‌های غیرقانونی برخی از دانشجویان ناراحت هستند لذا بر اساس این مباحث، طرح استیضاح بیشتر رنگ‌وبوی سیاسی دارد.

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر علوم را سیاسی دانست و افزود: فعلا باید منتظر بود که آیا مجلس این طرح را اعلام وصول خواهد کرد یا خیر.

حجت‌اله درویش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به در خواست عده‌ای از نمایندگان برای استیضاح فرجی دانا، گفت: موضوعاتی که عمدتا برای استیضاح مطرح می‌شود مسائلی از قبیل عزل و نصب‌ها، برگرداندن دانشجویان ستاره‌دار به دانشگاه و بررسی موضوع بورسیه غیر قانونی چند هزار دانشجو در اواخر دولت احمدی نژاد است و غیر از این موارد تاکنون موضوع و مطلب خاص دیگری در رابطه با این وزارت‌خانه مطرح نشده است.

وی ادامه داد: از طرفی به نظر می‌رسد که برخی از نمایندگان از بررسی‌های صورت گرفته در خصوص بورسیه‌های غیر قانونی برخی از دانشجویان ناراحت هستند لذا بر اساس این مباحث، طرح استیضاح بیشتر رنگ و بوی سیاسی دارد.

درویش‌پور همچنین خاطرنشان کرد: در شراط فعلی به نظر می‌رسد اکثریت نمایندگان مخالف استیضاح وزیر علوم هستند اما با وجود این چنانچه استیضاح وزیر علوم در مجلس مطرح شود، این که آیا استیضاح وی رای خواهد آورد یا خیر چندان قابل پیش بینی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز