خبرگزاری کار ایران

کائیدی در تذکر شفاهی:

مشکل کمبود آب شهرستان پلدختر جدی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۶۹

باید به وضعیت کمبود آب در شهرستان پلدختر رسیدگی شود و نباید با اقدامات غیرکارشناسی وضعیت آبی منطقه را با بحران روبرو کرد.

نماینده مردم پلدختر تاکید کرد: به دلیل وجود هزار و ۶۰۰ موتور تلمبه در شهرستان پلدختر در آینده وضعیت آب این شهرستان با مشکلات جدی روبرو خواهد شد بنابراین از وزیر نیرو می‌خواهم در زمینه ساخت سد و تامین آب کشاورزی و شرب اقدامات کارشناسی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کائیدی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در تذکر شفاهی گفت: ساخت سه سد در بالادست شهرستان پلدختر باعثکمبود آب در حوزه انتخابیه‌ام شده و وضعیت این منطقه را مانند دریاچه ارومیه خواهد کرد.

نماینده مردم پلدختر ادامه داد: باید به وضعیت کمبود آب در شهرستان پلدختر رسیدگی شود و نباید با اقدامات غیرکارشناسی وضعیت آبی منطقه را با بحران روبرو کرد.

کائیدی افزود: وزیر نیرو به موضوع ساخت غیر کارشناسی سد در منطقه الشتر رسیدگی کند و نباید فراموش کند که زدن سد بر روی پساب در حوزه انتخابیه‌ام معنایی ندارد به دلیل اینکه لازمه ساخت سد وجود آب است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: به دلیل وجود هزار و ۶۰۰ موتور تلمبه در شهرستان پلدختر در آینده وضعیت آب این شهرستان با مشکلات جدی روبرو خواهد شد بنابراین از وزیر نیرو می‌خواهم در زمینه ساخت سد و تامین آب کشاورزی و شرب اقدامات کارشناسی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز