خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در تذکر شفاهی؛

دولت هنوز هیچ اقدامی درخصوص عدم پرداخت وام ازدواج جوانان انجام نداده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۰۵

به وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با عدم پرداخت خسارات وارده به کشاورزان زنجان از بابت سرمازدگی تذکر می‌دهم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بسیاری از فرهنگیان و بازنشستگان کشوری و لشگری در حال حاضر قادر به اداره خانواده نمی‌باشند، گفت: دولت در رفع اختلاف حقوق کارمندان شرکت‌های دولتی و سایر قوا اقدامات جدی انجام دهد.

به گزارش ایلنا، محمد اسماعیلی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول به رئیس جمهور در مورد اختلاف زیاد حقوق کارمندان شرکت‌های دولتی و سایر قوا است که باعثنارضایتی اکثر کارمندان شده است، به طوری که امروز تعداد زیادی از فرهنگیان و بازنشستگان کشوری و لشگری قادر به اداره خانواده خود نمی‌باشند، از این‌رو لازم است دولت برای رفع این تبعیضات اقدامات جدی را انجام دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تذکر بعدی به رئیس جمهور درخصوص عدم پرداخت وام ازدواج جوانان توسط بانک‌ها است که متاسفانه دولت هنوز هیچ اقدامی برای رفع این مشکل انجام نداده است. همچنین به وزیر کشور در مورد ارتقای دهستان‌های گیلوان شهرستان طارم و دهستان قره‌قوت از استان زنجان به بخش تذکر می‌دهم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: از سوی دیگر به وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با عدم پرداخت خسارات وارده به کشاورزان زنجان از بابت سرمازدگی تذکر می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز