خبرگزاری کار ایران

جراره در نطق میان دستور:

مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی و از دعواهای سیاسی بپرهیزند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۴۵

دولت وظیفه دارد زمینه اشتغال برای جوانان را فراهم کند، حال اگر قادر به انجام این مهم نیست، حداقل برای افرادی که شغل ایجاد می‌کنند، محدودیت و مانع ایجاد نکند.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران به گوش باشید و به مشکلات مردم رسیدگی کنید و از دعواهای سیاسی بپرهیزید چرا که آنچه مردم نیاز دارند دعواهای سیاسی نیست.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم جراره در جلسه علنی و در نطق میان دستور خود با با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان به جوانان غیور و حافظان خلیج‌فارس و همچنین تبریک میلاد حضرت ولی‌عصر منجی عالم بشریت و آرزوی تعجیل در فرج آن حضرت خطاب به مسئولان نظام گفت: ای مسئولان جمهوری اسلامی ایران به گوش باشید، به مشکلات مردم رسیدگی کنید و از دعواهای سیاسی بپرهیزید چرا که آنچه مردم نیاز دارند دعواهای سیاسی نیست.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و خمیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به دنبال تصاحب مسئولیت‌ها و کرسی های دولتی و پارلمانی نباشید، افزود: اگر برای خدا کار کنید این فرصت برای شما ایجاد می‌شود که تاکنون ایجاد هم شده است.

جراره با یادآوری اینکه ای مسئولان قدر فرصت خدمت‌گذاری را بدانید، تصریح کرد: مردم هوشیار و بیدار و نظاره‌گر اعمال و رفتار مسئولان هستند و بر عملکرد آنها قضاوت دارند، ‌بنابراین با مردم صادقانه رفتار کنید تا هماهنگونه که بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا که صادقانه و خالصانه کارکردند و در دل ها، ذهن ها و خاطره ها ماندگار شدند، ماندگار شوید.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: ای دولتمردان! آنچه در مذاکرات دنبال می‌کنید عزت نظام و حفظ کیان و آرمان‌های جمهوری اسلامی باشد، بر اساس فرامین اسلامی حرکت کنید، زمینه تسلط بیگانگان بر امت اسلامی را فراهم نکنید، با اقتدار گام بردارید و برای کسب نتیجه به هر قیمتی تلاش نکنید.

جراره گفت: از چه می‌ترسید؟! با خدا باشید و با غیرت مقاومت و مبارزه کنید، نظام جمهوری اسلامی با مقاومت و مبارزه به جایگاه فعلی رسیده است، مبارزه با زیاده خواهی ها، استعمار و استثمار و تفرقه‌اندازان میان مسلمانان شیعه و سنی و کسانی که نمی خواهند اسلامی باقی بماند، مبارزه با کسانی که نه شیعه و نه سنی را قبول دارند و بنیانگذار فرق ذاله بهاییت و وهابیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید بایستید و مبارزه کنید تا عزت پیدا کنید تصریح کرد: بدانید رمز ماندگاری کشور خودباوری و اتکا به توان داخلی است، آن نسخه ای که مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی تجویز کردند را با تمام توان دنبال کنید تا به اقتصاد پویا دست یابید.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: برای درمان اقتصاد بیمار کشور باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم و به دنبال ایجاد حاشیه در این‌باره نباشیم.

جراره تاکید کرد: در برنامه ششم توسعه نسبت به اقتصاد، ‌ فرهنگ و علم توجه ویژه داشته باشید، جمهوری اسلامی ایران کشوری است جوان، نگذارید جوانی و سرزندگی سرمایه‌های کشور از دست برود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید برای حفظ این جوانی برنامه ریزی داشته باشید، ادامه داد: اگر حرکت و مدیریت جهادی را پیشه کنید، خداوند راه را به روی بندگان می‌گشاید، مسیر درست و صراط مستقیم، حرکت در مسیر اسلام است و جهت‌گیری باید جهت گیری انقلابی و اسلامی باشد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و خمیر در مجلس به مشکلات حوزه انتخابیه اش اشاره کرد و با بیان اینکه این مشکلات ررا بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم تا شاید مسئولان بشنوند و مشکلات حل شود، افزود: یک نگاه غلط و غیرعادلانه که نسبت به نقاط مرزی کشور مثل استان هرمزگان وجود دارد و در بین مسئولان و مدیران ملی و استانی نهادینه شده است، که نگاه غالب به نقاط مرزی به‌عنوان قاچاقچی است.، ما منکر وجود قاچاق و قاچاقچیان در حوزه های مختلف نیستیم اما اینکه همه را با این عینک نگاه کنیم، درست نیست و جفا در حق مرزبانان و حافظان نظام است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: چرا باید برای افرادی که به دنبال کسب روزی حلال هستند، محدودیت ایجاد کنیم؟ و این افراد به علت خطای دیگران هزینه بپردازند؟ چرا هزینه های ناتوانی و سومدیریت مسئولان را مردم باید بپردازند؟

جراره از وزارت نفت، نیرو و سایر مسئولان درخواست کرد برای حل مشکل قاچاق سوخت تدبیر کنند و افزود: راهکارهای زیادی برای مبارزه با قاچاق وجود دارد که باید به این راهکارها تمسک جست.

وی تاکید کرد: دولت وظیفه دارد زمینه اشتغال برای جوانان را فراهم کند، حال اگر قادر به انجام این مهم نیست، حداقل برای افرادی که شغل ایجاد می‌کنند، محدودیت و مانع ایجاد نکند.

وی با تذکر به مسئولان وزارت نیرو و آب منطقه ای هرمزگان مبنی بر این که به مردم فشار وارد نکنید تصریح کرد: درخصوص کمبود آب و احیای چاه‌ها به مردم فشار وارد نکنید، اگر مشکلی در منابع آبی وجود دارد چاره‌اندیشی کنید، اگر قرار است از خلیج‌فارس برای تامین آب و آبادانی استانهای همجوار برداشتی صورت گیرد، به فکر مردم منطقه هم باشید و ساده‌ترین راه را که فشار به مردم است را انتخاب نکنید.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری اینکه مشکل جوانان هرمزگانی بی‌عدالتی در استخدام‌ها است، افزود: مسئولان استانی بیشتر اقوام و دوستان خود را به کار می‌گیرند و نسبت به جوانان تحصیل‌کرده‌ای که در استان هرگزگان وجود دارد، توجهی نمی‌کنند و در حق جوانان هرمزگانی جفا شده است.

جراره تاکید کرد: مدیران و مسئولان نسبت به استخدام ها باید تجدیدنظر کنند و اگر مطلع شوم مسئولی در هرمزگان نسبت به حق و حقوق جوانان جفا کند، به صورت قاطعانه با آنها برخورد می‌کنم.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی با بیان انکه در هرمزگان فرصت شغلی ایجاد می‌شود، اما این فرصت‌ها به صورت عادلانه تقسیم نمی‌شود، تصریح کرد: سوءمدیریت مسئولان اجرایی باعثشکل‌گیری مصوبه الحاق بخشی از هرمزگان با فارس شده که موجبات ناراحتی و نارضایتی مردم را فرهم کرده که انتظار داریم، وزیر کشور نسبت به رفع این نگرانی و لغو مصوبه مذکور اقدام مقتضی را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز