خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای مکزیک:

منافع مردم سوریه تنها از طریق انتخابات بدست می‌آید

کد خبر : ۱۷۲۶۹۲

برنامه‌های زیادی در سوریه وجود دارد اما تنها چیزی که باید در اولویت باشدمنافع مردم سوریه است و این منافع تنها از طریق انتخابات به دست می‌آیدو باید علاوه بر انتخابات گفتگوهایی در سطح ملی ایجاد شود.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای مکزیکبا بیان اینکه احترام بدون قید و شرط نقش بسزایی در بحران سوریه دارد ابراز کرد: از طریق نظامی سازی و سلاح نمی‌توان راهی را برای بحران پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا گابریلا کوئباس بارون در ادامه دومین نشست مجالس کشورهای دوست سوریه اظهار کرد: شکی نیست در بحران سوریه خیلی از کشورها دخیل هستند و متاسفانه سیاست نقش خود را در حل این بحران ایفا نکرده است.

وی ادامه داد: بسیار مهم است درکل سوریه یک خلع سلاح کلی ایجاد شود و مداخله خارجی نیز حذف گردد و بسیار مهم است که هر ملتی حق انتخاب آینده خود را داشته باشد.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای مکزیک با بیان اینکه احترام بدون قید و شرط نقش بسزایی در بحران سوریه دارد ابراز کرد: از طریق نظامی سازی و سلاح نمی‌توان راهی را برای بحران پیدا کرد.

وی افزود: برنامه‌های زیادی در سوریه وجود دارداما تنها چیزی که باید در اولویت باشدمنافع مردم سوریه است و این منافع تنها از طریق انتخابات به دست می‌آیدو باید علاوه بر انتخابات گفتگوهایی در سطح ملی ایجاد شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز