خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته دفاعی مجلس ملی ونزوئلا:

امپریالیسم به دنبال برهم ریختن جبهه مقاومت است

کد خبر : ۱۷۲۶۷۹

امیدواریم مردم سوریه در انتخابات آینده شرکت کننده و پیروز شوند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس ملی ونزوئلا گفت: امپریالیسم به دنبال برهم ریختن جبهه مقاومت است

به گزارش خبرنگار ایلنا در ادامه دومین نشست روسای کمیسیون های سیاست خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه، ویلیام فارینا اظهار کرد: بحران ساختگی در خاورمیانه و سوریه قدرت‌ها را به جایی نمی‌رساند و امیدواریم با برگزاری چنین کنفرانس‌هایی و با تبادل نظر در استقرار صلح در تمام جهان و به ویژه در سوریه کمک کنیم.

رئیس کمیته دفاعی مجلس ملی ونزوئلا ادامه داد: متاسفانه چند سالی است که شاهد بی‌ثباتی سیاسی در سوریه هستیم و امپریالیسم تلاش می‌کند جبهه مقاومت را بهم بریزد.

وی با بیان اینکه آمریکا کشور اول در زمینه صادرات تروریست است ابراز کرد: پارلمان و کنگره ایالات متحده قوانینی برضد استقلال کشورهای آمریکای لاتین و ونزوئلا تصویب کرده‌اند که ما خواستار زندگی در شرایط دیپلماتیک هستیم اما مداخله‌های آن‌ها مانع ما می‌شود.

رئیس کمیته دفاعی مجلس ملی ونزوئلا افزود: کشورهای‌ آمریکای لاتین تلاش می‌کنند تا به یک اتحاد دست یابند و با امپریالیسم مقابله کنند.

فارینا از روسیه، چین و ایران برای حمایت از دولت سوریه تشکر کرد و ادامه داد: امیدواریم مردم سوریه در انتخابات آینده شرکت کننده و پیروز شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز