خبرگزاری کار ایران

نعمتی در واکنش به تشکیل فراکسیون اعتدال:

فراکسیون رهروان ولایت تا پایان مجلس در اکثریت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۸۶

همه شاهد بودیم در ایامی که برخی از دوستان اصلاح‌طلب به عضویت فراکسیون رهروان درآمدند چقدر فراکسیون رهروان به این خاطر تخریب و تهدید شد.

نایب رییس فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه این فراکسیون همواره مشی اعتدالی داشته است، اظهار کرد: فراکسیون رهروان آسیب‌ها و ضرباتی در راه مبارزه با فراطی‌گرایی دیده است و مطمئنا همانگونه که اکنون این فراکسیون بزرگترین فراکسیون مجلس است تا پایان این دور هم در اکثریت می‌ماند.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به شکل‌گیری فراکسیون اعتدال اظهار کرد: مجموعه افرادی که در فراکسیون رهروان حضور دارند به خرد جمعی و مشی اعتدالی اعتقاد دارند و این فراکسیون دو و نیم سال پیش بحثحرکت در مسیر اعتدالی را مطرح کرد و در این زمینه همواره پیشرو بوده است.

وی ادامه داد: دوستانی هم که بحثی همچون تشکیل فراکسیون اعتدال را مطرح می‌کنند عضو فراکسیون رهروان و حتی عضو شورای مرکزی هستند.

نایب رییس فراکسیون رهروان ولایت با تاکید بر اینکه فراکسیون رهروان ولایت در مجلس همواره از افراط و تفریط به دور بوده است، ابراز کرد: همه شاهد بودیم در ایامی که برخی از دوستان اصلاح‌طلب به عضویت فراکسیون رهروان درآمدند چقدر فراکسیون رهروان به این خاطر تخریب و تهدید شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: فراکسیون رهروان آسیب‌ها و ضرباتی در راه مبارزه با فراطی‌گرایی دیده است و مطمئنا همانگونه که اکنون این فراکسیون در اکثریت قرار دارد تا پایان این دور هم در اکثریت می‌ماند.

نعمتی در خصوص انتخابات هیات رییسه مجلس و نامزدهای فراکسیون رهروان ولایت برای این انتخابات اظهار کرد: مجمع عمومی فراکسیون شنبه هفته آینده سوم خردادماه تشکیل جلسه می‌دهد و نامزدهای فراکسیون برای انتخابات هیات‌رئیسه مجلس مشخص می‌شوند.

وی افزود: در این جلسه کسانی که داوطلب نامزدی در انتخابات هیات‌رئیسه مجلس هستند آمادگی خود را اعلام می‌کنند و چنان‌چه اکثریت آراء فراکسیون را کسب کنند در انتخابات هیات‌رئیسه نامزد خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز