خبرگزاری کار ایران

احمدی درتذکری شفاهی:

باید در بحثمدیریت ارزی اقدامات اساسی صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۲۳

تسریع در پروژه گازرسانی و خط انتقال گاز شهرستانهای دهلران و آبدانان که متاسفانه بعد از ۴ سال آغاز عملیات اجرایی به دلیل نظارت ضعیف و بی تفاوتی وزارت صنعت همچنان به نتیجه نرسیده است باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینه مرم دهلران گفت: با توجه به اینکه آرامش نسبی بر اقتصاد کشور حاکم شده اما باید در بحثمدیریت ارزی و جلوگیری از نوسانات ارز اقدامات اساسی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محمد احمدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تقدیر از مواضع هوشمندانه تیم مذاکره کننده هسته ای در نشست اخیر وین اظهار داشت: به واقع باید از تیم مذاکره کننده هسته ای به دلیل دفاع از حقوق ملت ایران قدردانی کند و همچنین از رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به دلیل امکان دیدار مردم ولایت مدار استان ایلام با ایشان که موجب مسرت و شادمانی و امید مردم شد قدردانی می‌کنیم.

نماینده مردم دهلران خطاب به وزیر نفت گفت: تسریع در پروژه گازرسانی و خط انتقال گاز شهرستانهای دهلران و آبدانان که متاسفانه بعد از ۴ سال آغاز عملیات اجرایی به دلیل نظارت ضعیف و بی تفاوتی وزارت صنعت همچنان به نتیجه نرسیده است باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با توجه به اینکه قرار است مرحله دوم سبد کالا اجرایی شود لذا درخواست داریم تا این مهم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا کرامت مردم در این راستا مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم دهلران خطاب به وزیراقتصاد گفت: با توجه به اینکه آرامش نسبی بر اقتصاد کشور حاکم شده اما باید در بحثمدیریت ارزی و جلوگیری از نوسانات ارز اقدامات اساسی صورت گیرد.

احمدی به بحثمطالبات معوقه که حجم قابل توجهی از پول در گردش کشور را شامل می‌شود اشاره کرد و افزود: امید است با پیگیری های لازم این معوقات به بدنه اقتصاد به ویژه بخش تولید بازگردد.

نماینده مردم دهلران در مجلس نهم در تذکری به وزیر کشور تصریح کرد: دستور تسریع در پرداخت خسارات سیل در مناطق استانی به ویژه مناطق جنوبی باید صادر گردد تا معضلات در این مسیر از میان برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز