خبرگزاری کار ایران

حسین طلا در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

چگونگی جمع آوری معتادان خیابانی دستور کار این هفته مجمع نمایندگان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۳۵۰

چندی پیش جلسات مجمع با هدف پاک کردن چهره شهر از این نازیبایی اجتماعی با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شد و جلسه دوشنبه هفته جاری با هدف هماهنگی بیشتر و اخذ گزرش و احیانا پیگیری مشکلات مربوطه و کمبود‌ها خواهد بود.

دبیر مجمع نمایندگان تهران از حضور دستگاه‌های مختلف درگیر با مسئله اعتیاد در جلسه این هفته مجمع نمایندگان خبر داد و گفت: چگونگی جمع آوری معتادان خیابانی، غربالگری و بازپروری آنان در دستور کار جلسه این هفته قرار دارد.

حسین طلا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه جلسه این هفته مجمع روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نشست در خصوص مسائل مرتبط و چگونگی جمع آوری معتادان خیابانی، غربالگری و بازپروری آنان خواهد بود.

نماینده مردم تهران ادامه داد: چندی پیش جلسات مجمع با هدف پاک کردن چهره شهر از این نازیبایی اجتماعی با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شد و جلسه دوشنبه هفته جاری با هدف هماهنگی بیشتر و اخذ گزارش و احیانا پیگیری مشکلات مربوطه و کمبود‌ها خواهد بود.

وی در خصوص مهمانان این هفته مجمع نمایندگان تهران ابراز کرد: مهمانانی از استانداری تهران، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی، سازمان فنی و حرفه‌ای، شهرداری تهران و شورای شهر تهران حضور می‌یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز