خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان هلال‌احمر:

در قانون بودجه امسال توجه خاصی به هلال‌احمر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۱۰

در این نمایشگاه کتاب‌ها و جزوه‌های آموزشی متعددی دیده شد که می‌تواند در شرایط بحران باعثافزایش آمادگی افراد و شهروندان شود.

رئیس مجلس در جریان از بازدید نمایشگاه دست آوردهای حلال احمر با اشاره به نقش مهم این سازمان در شرایط بحرانی گفت: در قانون برنامه و بودجه سال جاری توجه خاصی به حلال احمر انجام شده است، تا امکان خدمات رسانی این مجموعه افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هلال احمر در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه تنها بخشی از خدمات متنوع هلال‌احمر را معرفی کرده است. هلال احمر یک نهاد مردمی است، که با تکیه بر دستاوردهای داخلی و نیروی جوانان به خدمات رسانی مشغول است.

رئیس قوه مقننه افزود: تاکنون کارهای ارزشمندی در بخش‌های مختلف هلال احمر انجام شده است.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن کشور ایران اظهارکرد: باتوجه به وظایف و مسئولیت‌های هلال‌احمر، در سال‌جاری در قانون برنامه و بودجه توجه خاصی به این مجموعه انجام می‌گیرد.

لاریجانی ضمن اشاره به پیشرفت‌های سازمان هلال‌احمر در بخش‌های مختلف گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس نیز از این نمایشگاه دیدن کنند. چرا که این نمایشگاه دید جدیدی نسبت به فعالیت‌های سازمان‌ هلال‌احمر ایجاد می‌کند.

نماینده مردم قم ضمن اشاره به پیشرفت‌های هلال احمر در زمینه ناوگان هوایی و آموزش خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کتاب‌ها و جزوه‌های آموزشی متعددی دیده شد که می‌تواند در شرایط بحران باعثافزایش آمادگی افراد و شهروندان شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده پیشنهادات مناسب‌تری برای بودجه این سازمان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز