خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین:

افرادی همنوا با دشمنان خارجی به سپاه حمله می‌کنند

کد خبر : ۱۶۱۷۸۱

در جایی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند کارنامه سپاه در این ۳۰ و چند ساله یک کارنامه درخشان است این کلمه را نمی‌توان به عنوان کلمه متعارف قلمداد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به روز سپاه گفت: پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی وظیفه تک‌تک آحاد مردم است، اما امروز متاسفانه شاهد هستیم افرادی از داخل همنوا با دشمنان خارجی از چپ و راست به نهاد مقدس سپاه حمله می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: اعماق هویت و شخصیت ملت ایران را می‌توان در کارنامه سپاه دید.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این بین گاهی نیش و کنایه‌هایی در سخنان برخی از مسئولان کشور می‌شنویم که خود وظیفه پشتیبانی از این نهاد مقدس را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در جایی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند کارنامه سپاه در این ۳۰ و چند ساله یک کارنامه درخشان است این کلمه را نمی‌توان به عنوان کلمه متعارف قلمداد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: کارنامه سپاه در این چند سال نشانگر تجربه ملت است، یعنی اعمال شخصیت و هویت ملت ایران را می‌توان در این کارنامه مشاهده کرد.

حسینی با خطاب قرار دادن دولت برای حقوق و جایگاه شأن معلمان کشور ادامه داد: در سالی که برای جهاد فرهنگی آماده می‌شویم، دولت حواسش باید به این فرماندهان جهاد فرهنگی باشد و در جهت رفع مشکلات آنها کوشش کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی درباره مشکلات کارگران فعلی و شرکتی اقدام عاجلی را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز