خبرگزاری کار ایران

موسوی در تذکر شفاهی:

اتحادیه اروپا حق خط و نشان کشیدن برای ایران را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۲۵

دولت باید با اتخاذ تدابیر مناسب کاهش آمار بیکاری را در دستور کار خود قرار دهد / از وزیر خارجه می‌خواهم به طرح مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا پایان دهد چون پارلمان اروپا کوچک‌تر از آن است که برای ملت ایران خط و نشان بکشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزارت خارجه نباید در برابر خط و نشان‌های اتحادیه اروپا سکوت کند، گفت: اتحادیه اروپا حق اظهارنظر در مورد ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرقسمت موسوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه تحقق شعار سال بدون عزم ملی و مدیریت جهادی ممکن نخواهد بود، گفت: مسئولان اجرایی و دولت باید در تمامی عرصه‌ها مدیریت جهادی را اعمال کنند.

نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید با نظارت دقیق و همچنین ارائه گزارش هر ۳ ماه یک‌بار به بهبود اوضاع کشور کمک کند.

وی خطاب به وزیر امور خارجه تصریح کرد: از وزیر خارجه می‌خواهم به طرح مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا پایان دهد چون پارلمان اروپا کوچک‌تر از آن است که برای ملت ایران خط و نشان بکشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه اتحادیه اروپا حق خط و نشان کشیدن برای ایران را ندارد، گفت: وقتی تعداد جمعیت چند کشور اروپایی به اندازه تعداد رأی‌دهندگان ایران نیست، چگونه مجلس اروپا به خود اجازه می‌دهد انتخابات ایران را زیر سوال ببرد.

وی افزود: به معاونت راهبردی رئیس جمهور و وزیر کشور برای چندمین بار یادآوری می‌کنم عمران شهر گرمی نیازمند توجه جدی است از این‌رو دولت باید با تخصیص اعتبارات این مهم را محقق کند.

موسوی با انتقاد از آمار بالای بیکاری افزود: دولت باید با اتخاذ تدابیر مناسب کاهش آمار بیکاری را در دستور کار خود قرار دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: وزیر جهاد کشاورزی باید در جهت رفع مشکلات عشایر و کشاورزان شهرستان گرمی تدابیر مناسبی را اتخاذ کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز