خبرگزاری کار ایران

عزیزی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

نابودی باغات شازند از برداشت بی رویه آب توسط نیروگاه

کد خبر : ۱۵۴۳۵۳

امید است وزیر راه و شهرسازی درخصوص رفع نقاط حادثه خیز محور مهاجران – توره که از راههای اصلی و شریانی کشور و پرترافیک ترین راه اصلی به شمار می‌رود تدابیر مناسبی را بیاندیشد.

عضو کمیسیون برنامه، ‌ بودجه و محاسبات مجلس در تذکر به وزیر نیرو در خصوص تامین آب برای کشاورزان و باغداران تعدادی از روستاهای شهرستان شازند گفت: برداشت آب بی رویه از دشت شازند توسط پالایشگاه پتروشیمی و نیروگاه شازند به نابودی باغات این شهرستان منجر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم عزیزی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و همچنین پیروزی تیم ملی کشورمان بر حریفان گفت: در خصوص تامین آب شهرک صنعتی آستانه و حل مشکلات سرمایه گذاری انجام شده که چندین سال است بلاتکلیف مانده به وزیر نیرو تذکر داد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود دو بار سوال از وزیر نیرو دولت دهم و قول مساعد دولت یازدهم همچنان تامین آب شرب شهرک صنعتی آستانه بلاتکلیف است.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه وشهرسازی و همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: حل مشکل متقاضیان مسکن مهر در شهرهای مهاجران، توره که پیمانکاران مدتهاست به تعهدات خود عمل نکرده‌اند خواسته به حق مردم در این منطقه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: امید است وزیر راه و شهرسازی درخصوص رفع نقاط حادثه خیز محور مهاجران – توره که از راههای اصلی و شریانی کشور و پرترافیک ترین راه اصلی به شمار می‌رود تدابیر مناسبی را بیاندیشد.

عضو کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس در تذکر پایانی خود به وزیر نیرو در خصوص تامین آب برای کشاورزان و باغداران تعدادی از روستاهای شهرستان شازند، گفت: برداشت آب بی رویه از دشت شازند توسط پالایشگاه پتروشیمی و نیروگاه شازند به نابودی باغات این شهرستان منجر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز