خبرگزاری کار ایران

عمرانی درتذکری شفاهی:

مردم سمیرم از مشکلات جدی بهداشتی رنج می‌برند

کد خبر : ۱۵۲۹۹۵

حق این مردم نیست که به علت کمبود امکانات پزشکی و نبودن پزشک از بین بروند و یا اینکه بیماری که نیاز به عمل پزشکی دارد ساعتها پشت در اتاق عمل زجر بکشد.

نماینده مردم سمیرم با انتقاد از کمبود امکانات پزشکی در سمیرم گفت: مردم سمیرم از مشکلات جدی بهداشتی رنج می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سکینه عمرانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: مشکلات مردم سمیرم آنقدر زیاد است که در این فرصت کم‌ناگزیرم که تنها به یکی از آنها اشاره کنم و آن مشکلات بهداشتی این منطقه است، مشکلات بهداشتی سمیرم یکی از مشکلاتی است که مردم سمیرم سالهاست با آن دست و پنجه نرم می کنند.

وی در ادامه افزود: در شهرستان پهناور سمیرم واقعا انصاف نیست که وقتی بیمار پس از عبور از مشکلات فراوان به مرکز شهر می‌رسد با کمبود امکانات پزشکی مواجه شود.

نماینده مردم سمیرم تصریح کرد: حق این مردم نیست که به علت کمبود امکانات پزشکی و نبودن پزشک از بین بروند و یا اینکه بیماری که نیاز به عمل پزشکی دارد ساعتها پشت در اتاق عمل زجر بکشد.
عمرانی با بیان اینکه ضروری است که مسئولین محترم یک مدیریت جدی در نحوه توزیع امکانات پزشکی در مناطق مختلف کشور داشته باشند، تاکید کرد: در برخی نقاط و شهرستان‌های ما ماه‌ها حتی یک پزشک نیز عبور نمی‌کند و مردم برای تزریق یک آمپول هزار تومانی مجبور هستند بیست هزار تومان خرج کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز