خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای عالی امنیت ملی درباره اقدام مسلحانه برای آزادی سربازان ربوده‌شده تصمیم می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۹۷

تصمیم برای هر اقدام مسلحانه و نظامی از سوی ایران برای آزادی سربازان ربوده‌شده برعهده شورای عالی امنیت ملی است و به نظرم نباید افراد و اشخاص سیاسی در این باره اظهارنظر شخصی بکنند / از تمامی ارگان‌ها و نهادهایی که در این مسئله به نوعی درگیر هستند اعم از وزارت خارجه، وزارت کشور و نیروهای مسلح خواسته‌ایم تمام تلاش خود را بکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه آخرین اخبار ما حاکی از سلامتی سربازان‌ ربوده شده است، بیان‌ کرد: تصمیم برای هر اقدام مسلحانه و نظامی از سوی ایران برای آزادی سربازان ربوده‌شده برعهده شورای عالی امنیت ملی است و به نظرم نباید افراد و اشخاص سیاسی در این باره اظهارنظر شخصی بکنند.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تهدید گروه تروریستی " جیش العدل " در اعدام ۵ سرباز ربوده شده ایرانی گفت: گروه‌های تروریستی با هدف اینکه اسلام را به عنوان یک دین خشونت‌ورز نشان بدهند از سوی کشورهای غربی و استکباری به وجود آمده و پشتیبانی می‌شوند و می‌خواهند جمهوری اسلامی را از اهداف متعالی‌اش دور کند.

وی ادامه داد: گروهک جیش‌ العدل باید بداند که از منفورترین گروه‌های تروریستی است و نمی‌تواند تفکراتش را در کشور جاری و ساری کند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل خطاب به پاکستان اذعان داشت: ما به کشورهای همسایه می‌گوئیم که نوع رفتار آنها مغایر با حسن هم‌جواری آنهاست و باید به تعهدات بین‌المللی‌شان پایبند باشند و اگر قصد شناسایی و نابودی این گروه‌های تروریستی را دارند هرچه سریع‌تر این اقدام را انجام بدهد.

منصوری آرانی در پاسخ به این سوال که با توجه به تهدید جدید گروه تروریستی جیش العدل این احتمال که ایران دست به یک اقدام نظامی برای آزادی گروگان‌ها بزند وجود دارد؟ تصریح کرد: تصمیم برای هر اقدام مسلحانه و نظامی از سوی ایران برای آزادی سربازان ربوده‌شده مان برعهده شورای عالی امنیت ملی است و به نظرم نباید افراد و اشخاص سیاسی در این باره اظهارنظر شخصی بکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره آخرین اقدامات کمیسیون امنیت ملی برای رسیدگی به این موضوع اظهار داشت: این مسئله از مهمترین مسائلی است که در کمیسیون امنیت ملی در حال رسیدگی است و ما در حال رصد اخبار این مسئله هستیم و جلساتی هم در این رابطه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه آخرین اخبار ما حاکی از سلامتی سربازان‌ ما است، ابراز داشت: ما از تمامی ارگان‌ها و نهادهایی که در این مسئله به نوعی درگیر هستند اعم از وزارت خارجه، وزارت کشور و نیروهای مسلح خواسته‌ایم تمام تلاش خود را بکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز